daimx Postad 19 Juni , 2006 Rapport Postad 19 Juni , 2006 Satt och grindade på Party Poker som vanligt, plötsligt dyker det upp en ruta över ett av borden. http://img393.imageshack.us/my.php?image=hmmbot0mt.jpg Vad är det som triggar det detta? Är mitt spel för botlikt eller spelar jag för många timmar per dygn? Har någon varit med om liknande? Citera
Monkey Postad 19 Juni , 2006 Rapport Postad 19 Juni , 2006 Vet inte men det är väl inte omöjligt att de gör slumpmässiga tester på olika spelare oavsett hur de spelar. Det är ju knappast så jobbigt att fylla i heller. Citera
tordi Postad 19 Juni , 2006 Rapport Postad 19 Juni , 2006 varit med om samma. Tror bara de är slumpmässigt vilka som får upp den där rutan. De är ju kanon i bekämpning mot bots Citera
jaha Postad 19 Juni , 2006 Rapport Postad 19 Juni , 2006 Satt och grindade på Party Poker som vanligt, plötsligt dyker det upp en ruta över ett av borden. http://img393.imageshack.us/my.php?image=hmmbot0mt.jpg Vad är det som triggar det detta? Är mitt spel för botlikt eller spelar jag för många timmar per dygn? Har någon varit med om liknande? är ju faktiskt väldigt bra om duj frågar mig. det är väl som ovanstående säger. eller så spelar du som en bot. vad säger det om dig då? Citera
daimx Postad 19 Juni , 2006 Författare Rapport Postad 19 Juni , 2006 Satt och grindade på Party Poker som vanligt, plötsligt dyker det upp en ruta över ett av borden. http://img393.imageshack.us/my.php?image=hmmbot0mt.jpg Vad är det som triggar det detta? Är mitt spel för botlikt eller spelar jag för många timmar per dygn? Har någon varit med om liknande? är ju faktiskt väldigt bra om duj frågar mig. det är väl som ovanstående säger. eller så spelar du som en bot. vad säger det om dig då? such a nutgrinder Citera
Nocturnal5 Postad 19 Juni , 2006 Rapport Postad 19 Juni , 2006 Jag är 30/20/3 och jag har fått dom där på mig flera gånger... Tror dom slumpar ut dom. Jag hoppas iaf inte att jag är så mekanisk i mitt spel. =) Citera
Tonylonn Postad 4 Augusti , 2006 Rapport Postad 4 Augusti , 2006 I vilket fall ni spelar som bot eller inte så är det ett väldigt bra sätt att bekämpa bottarna... I alla fall tills dess att bottarna programeras in att skriva in koden själv Citera
jezaja Postad 4 Augusti , 2006 Rapport Postad 4 Augusti , 2006 I vilket fall ni spelar som bot eller inte så är det ett väldigt bra sätt att bekämpa bottarna... I alla fall tills dess att bottarna programeras in att skriva in koden själv Det är ganska svårt att urtyda text ur bilder för datorer som tur är, oftast brukar bilderna vara utformade på ett mer advancerat sätt. (Streck, rutnät osv) Tycker idén är ett ganska lätt sätt att hitta botanvändare! Sen om alla siter implementerar en säkerhetsdosa så kan man ju bli tvungen att skriva in från den istället så blir det svårt att ta sig förbi med automatik. Citera
PartyPoker Postad 5 Augusti , 2006 Rapport Postad 5 Augusti , 2006 Pop-upen kommer till största delen slumpmässigt, men vissa handlingar triggar systemet och då får man upp rutan som en kontroll. Jag försökte ta reda på exakt vilka handlingar det rör sig om, men fick bara ett skratt tillbaka från teknikerna. Det är klart att de inte släpper det, men det var i alla fall värt att försöka Med bästa hälsningar, PartyPoker Citera
PartyPoker Postad 5 Augusti , 2006 Rapport Postad 5 Augusti , 2006 Pop-upen kommer till största delen slumpmässigt, men vissa handlingar triggar systemet och då får man upp rutan som en kontroll. Jag försökte ta reda på exakt vilka handlingar det rör sig om, men fick bara ett skratt tillbaka från teknikerna. Det är klart att de inte släpper det, men det var i alla fall värt att försöka Med bästa hälsningar, PartyPoker Citera
heltok Postad 5 Augusti , 2006 Rapport Postad 5 Augusti , 2006 har hört att program som styr muspekaren automatiskt t ex MTH och Partyplanner triggar den. Citera
heltok Postad 5 Augusti , 2006 Rapport Postad 5 Augusti , 2006 har hört att program som styr muspekaren automatiskt t ex MTH och Partyplanner triggar den. Citera
real843 Postad 19 Augusti , 2006 Rapport Postad 19 Augusti , 2006 Partyplanner gör det definitivt inte då jag kör det och inte fått ngn popup de senaste ~40K händerna. Citera
Agar Postad 19 Augusti , 2006 Rapport Postad 19 Augusti , 2006 Aldrig fått sånt, dock är det ju ett utmärkt sätt att skydda mot botar. Undrar vad som triggar den. Citera
tamtaram Postad 19 Augusti , 2006 Rapport Postad 19 Augusti , 2006 Jag har fått det ofta när jag spelat... Kanske spelar jag som en bot. Hursomhelst behöver ni inte vara rädda för bottar eftersom jag backat rakt ut på sistone Citera
y0 Postad 19 Augusti , 2006 Rapport Postad 19 Augusti , 2006 Vissa AHK-scripts samt program som autoreziser gör det. Tror det är pga att de alltid klickar på exakt samma ställe. Citera
Doubleofaces Postad 1 September , 2006 Rapport Postad 1 September , 2006 Men om man nu använder sig av en bot är det väl bara trycka i de där siffrorna? Även fast man använder en bot har man väl full kontroll över bordet? Citera
Doc Postad 1 September , 2006 Rapport Postad 1 September , 2006 Men om man nu använder sig av en bot är det väl bara trycka i de där siffrorna? Även fast man använder en bot har man väl full kontroll över bordet? Visst, men när botten väl fungerar inte fan sitter man och glor på skärmen hela dagarna. Då ligger man på playan Då börjar livet som poker-proffs äntlligen se mer lockande ut. Citera
PartyPoker Postad 1 September , 2006 Rapport Postad 1 September , 2006 Ja, det är lite så vi resonerar Med bästa hälsningar, PartyPoker Citera
Recommended Posts