mr.asdf Postad 19 Juni , 2006 Rapport Postad 19 Juni , 2006 man ser inte ens korten vid all-in situationer å om jag synar en på rivern å har bättre hand ser jag inte ens den andres hand.. vad är det för skit dom har gjort egentligen.. ere så på fler siter också? nån som vet jag själv tkr det är helt värdelöst å funderar på å byta nätverk pga detta, nån mer som inte gillar detta? Citera
elninjopink Postad 19 Juni , 2006 Rapport Postad 19 Juni , 2006 Jag tycker också att den som är i första position på river ska vara tvungen att visa. Om den som är först kan få veta att han är slagen utan att behöva visa kort, så kan de ju lika gärna sätta att vinnaren heller inte behöver visa . Citera
Kometen Postad 19 Juni , 2006 Rapport Postad 19 Juni , 2006 Även lite annourlunda vid blinds situationer i tours.. kan man se en uppdateringslista någonstans? Är förövrigt bara i CG man inte ser fi´s kort vid en allin situation, Visst försvinner ett spänningsmoment då man ser fi´s kort direkt, men så viktigt kan det väl inte vara? Har du prövat att kolla HH och se om du kan se fi´s muckade hand där? Citera
icahero Postad 19 Juni , 2006 Rapport Postad 19 Juni , 2006 Jo den förändringen har tilltat sönder mig. Vet inte varför egt. Men jag blir galen på det. Vart också inne på att byta nätverk eftersom det är så ****** **** **** *! Citera
daimx Postad 19 Juni , 2006 Rapport Postad 19 Juni , 2006 Du kan inte se korten i HH. Tyvärr. Har dom tagit bort det också? 15 minuters delay på hh också. suger ju *** Citera
Loveless Postad 19 Juni , 2006 Rapport Postad 19 Juni , 2006 Är väl så det ska vara. I CG ska korten inte visas vid all-in, När de visas så börjar man med den som satsade sist, synaren får visa om han vill. Citera
upstart Postad 19 Juni , 2006 Rapport Postad 19 Juni , 2006 Alltså funkar det på Prima som det ska göra Live, enligt Svepofs regler. Den som blir synad på river visar först. Är der rundcheck visar den som sitter i första position. Ännu en av fördelarna av att sitta i position på motståndaren. Citera
Sunkii Postad 20 Juni , 2006 Rapport Postad 20 Juni , 2006 Det är väl det som är grejen, spelar ingen roll vem som satsade sist i CG, bara vinnarens hand visas. Förlorarens syns i HH om man väljer "Go to Quick View" längst ner i HH fönstret. Citera
Recommended Posts