Gå till innehåll

Pokerkväll på Klubb L1 i Stockholm 21/6!


Doubleofaces

Recommended Posts

På onsdag arrangeras det en pokerkväll på nattklubben L1 i Stockholm. Turneringen går till genom att

 

- du betalar inträde och får en drink (80kr)

- du deltar i pokertävlingen för 200 kr buy-in även här ingår drink

- re-buys 100 kr / st

- NL Hold'em

 

Antalet deltagare är max 50 st. och det är först till kvarn som gäller för registrering. Värd för turneringen är Eurobet och turneringsdag var alltså onsdag 21/6.

 

- Turneringen startar klockan 19:00

- Anmälan sker till ansvarig marcus_waldron@hotmail.com.

Skriv i ämnesraden: "Anmälan". I mejlet skriver du ditt Namn och Mobiltelefonnummer, sedan är det bara invänta svar på att du är anmäld.

- Fick du svar att du är anmäld måste betalning ske senast 18:30, och denna sker på klubben.

 

Adress: Linnégatan 1, 114 47 Sthlm.

Hemsidans index är nere men testa http://www.l1-stockholm.se/omoss.htm

 

Frågor är det bara att posta

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kan meddela att det finns ca. 13 platser kvar och att ni bör skynda med er anmälan snarast om ni vill ha er plats säkrad på bordet. En liten ändring har dock skett och det är ett Parbet kommer att köra evenemanget istället vilket medför lite extra saker för er gäster.

 

Vi ses ikväll klockan 19:00!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det var nog det absolut mest pinsamma jag varit med om. Ingen som helst organisering what so ever, 3 timmars försening men sen det värsta av allt. På vårt bord spelade vi med 44 KORT I EN HEL KVART och på det andra hade de 51 kort att spela med. Riktigt stor pajasvarning på detta faktiskt. En stort varnande finger för dessa "organisatörer".

 

Åkte btw ut med AK vs KJ (runner runner straight)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

På vårt bord spelade vi med 44 KORT I EN HEL KVART och på det andra hade de 51 kort att spela med.

 

HAHAHA!!! Nu är jag jäkligt trött men det där var nog det roligaste jag hört på länge :lol::lol::lol:

 

Jag kan dessutom berätta att det var Klöver A-8 som fattades, lite synd för mig som torskade en fjärdedel av stacken i väntan på min färg (vars outs rejält var borta).

Pricken över i:et var dock att man använde sig av Parbet.com bord samt planscher osv. Kolla i första inlägget i tråden så fattar ni :P. Ännu mer roligt var ju att man hade marker som kom från expekt.com.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...