Gå till innehåll

Ny pokerfilm på g?


kria

Recommended Posts

  • 1 month later...

Jag håller med om att rounders är en sjukt bra film. jag har säkert sett den närmare 30ggr och är ett stort fan.

 

Men man får ju lov att fråga vad meningen med Shade var? Fy fan vilken b-film. kommer ihåg ett typiskt citat när dom är i hissen och ska iväg för att spela någonstans. dom slänger iväg kommentaren

"play the man, not the cards"

Men hallå, för fan, är inte dom alla proffs? det är ju för fan det första man lär sig. man skulle kunna tro att dom var ett gäng tomtar, som skulle iväg och jobba övertid i verkstaden. Det får bli lite skärpning i pokerfilmsvärlden, och man behöver ju inte ha skådespelare som Sly i huvudrollen. Affleck är nog ett helt reko alternativ.

 

Ser verkligen fram emot fler pokerfilmer. Den om Stu "The Kid" Ungar kommer säkert att bli en klassiker

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 7 months later...
hmm alltså är det bara jag som tycker rounders är helt sjukt bra?

Malkovich ryska brytning är ju något av en klassiker =)

har säkert sett filmen 10ggr, det är ju den som har gjort att man sitter här ju =)

 

SHADE var däremot riktigt kass, riktigt dåligt val av skådisar osv.

 

Jag tycker också den är helt sjukt bra, hela feelingen över filmen är fetnice.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Alla WSOP-finalerna verkar ju inte ens finnas i AVI-format (eller ens MPEG eller RM), så antagligen finns dóm inte på DVD, men ESPN borde ha mastertapes. Handlar väl om efterfrågan. I många år fick man ju oftast inte veta vad folk sitter på för händer, tror bara dom mest inbitna uppskattar att se dom finalerna.

 

Jag tycker också den är helt sjukt bra, hela feelingen över filmen är fetnice.

 

Går ju inte att dissa den filmens fetstuk, shizzle, word, jao!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...