The__muse Postad 17 Juni , 2006 Rapport Postad 17 Juni , 2006 Hej! jag har ett prb, har precis köpt mig en 21 tums skärm för att kunna multitabla utan att överlappa borden. Men vet inte hur jag ska sätta insträllningarna. På partypoker finns ju en knapp som fixar det direkt men tyvärr har inte andra sidor fattat vilken fördel detta ger. Någon som kan hjälpa? Citera
heltok Postad 17 Juni , 2006 Rapport Postad 17 Juni , 2006 Hej! jag har ett prb, har precis köpt mig en 21 tums skärm för att kunna multitabla utan att överlappa borden. Men vet inte hur jag ska sätta insträllningarna. På partypoker finns ju en knapp som fixar det direkt men tyvärr har inte andra sidor fattat vilken fördel detta ger. Någon som kan hjälpa? höger klicka på skrivbordet. välj egenskaper. under inställningar hittar du upplösning, dra upp den till 1600x1200 eller vad som är max... Citera
The__muse Postad 17 Juni , 2006 Författare Rapport Postad 17 Juni , 2006 Mitt nöt hade inte startat om datan så enhetshanteraren kännde inte igen den. Men nu går d fint tack Citera
Axlsson Postad 20 Juni , 2006 Rapport Postad 20 Juni , 2006 Det är upplösningen på skärmen som bestämmer hur många bord du kan ha uppe utan att "överlappa" och inte skärmens tum. Desto högre upplösning desto fler bord. Citera
Recommended Posts