jlofromtheblock Postad 23 Oktober , 2008 Rapport Postad 23 Oktober , 2008 glöm inte dina rötter, jello Citera
sunray Postad 23 Oktober , 2008 Rapport Postad 23 Oktober , 2008 hur rik är du egentligen? när får vi se jello i brunnen? Har väl varit där om jag inte minns fel.. Citera
KlubbLive Postad 23 Oktober , 2008 Rapport Postad 23 Oktober , 2008 Verkar som han spelar på expekt nu för tiden.Satt på samma bord som niandralades900 (antar det är han) Gick väl inge vidare för han så länge jag var kvar... Jag såg honom på PLO40K för inte så länge . Såg inte ut att gå så bra . Spelproblem eller hestarik? Citera
Supertequila Postad 13 November , 2008 Rapport Postad 13 November , 2008 Va fan, man tycker inte det är kul o skriva när man downswingar. Lämna pojken i fred lite va. Exakt va är det ni vill läsa då? Att det går tungt? Plz niggah. Häng i Jello-pojken. Citera
jello Postad 28 Maj , 2011 Författare Rapport Postad 28 Maj , 2011 Bump. Svara då ? spelar inte speciellt mycket poker längre, mest för att jag är för dålig. sry för det sena svaret. Citera
killerwolf Postad 28 Maj , 2011 Rapport Postad 28 Maj , 2011 3 år senare lr så, grissly... det namnet är bekant, en polares polare(svensk) som bor i mexico tydligen. har du några tankar om honom jello om du minns? Citera
jello Postad 28 Maj , 2011 Författare Rapport Postad 28 Maj , 2011 3 år senare lr så, grissly... det namnet är bekant, en polares polare(svensk) som bor i mexico tydligen. har du några tankar om honom jello om du minns? kan inte minnas att jag snackade med honom ngt speciellt men på den tiden var han nog en av toppvinnarna på everest. gjorde med stor sannolikhet mkt mer pengar än jag då. svårt att veta eftersom man varken hade databaser som fungerade med klienten eller trackersidor på den tiden. de händer jag hade från everest i pt, vilket kanske rör sig om max 100k, är long gone i nån hd-krasch, tyvärr. minns honom som en duktig, tight kille som hade en strategi vida överlägsen min. med dagens mått förstås skitdålig, men det behöver egentligen inte sägas. var/om han fortsatte har jag ingen aning om. edit: för övrigt hoppas jag ifs hittar den här tråden Citera
Recommended Posts