Gå till innehåll

PokerStars.com - Reload 20%/$120 + Signup 100%/$50


Uppenberg

Recommended Posts

Nån som vet hur lång tid man har på sig att cleara efter insättningen?
PS bonusar går aldrig ut. Du kan till och med sätta in penga för bonusen och ta ut pengarna sen om du inte har tid att göra bonusen

 

Just jäklar, det visste jag ju! Om jag hade rotat lite mer inuti mitt huvud kanske jag hade hittat det :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nån som vet hur lång tid man har på sig att cleara efter insättningen?
PS bonusar går aldrig ut. Du kan till och med sätta in penga för bonusen och ta ut pengarna sen om du inte har tid att göra bonusen

 

Tror deras bonusar går ut efter ett år, men är inte säker.

Det är nog svårt att cleara ps bonusar på låga nivåer då potten måste vara 20$ för att man ska få en fpp.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tråden har inte ens hunnit bli lång, och redan massa konstiga felaktiga uppgifter i den.

 

Gunnarn postade länken om hur man tjänar FPP, ändå påstås det av DrRoland att potter måste vara över $20 för att få FPP (vilket ju t.ex. inte gäller för FLT $0.5/$1 eller $1/$2). Men visst som alltid tidigare bör man spela FLT $2/$4 eller högre för att få fart på bonusar på PS.

 

Dom har en nyhet nu oxå; man får 2 FPP för potter som rakeas $3. Detta ger en hel del på $3/$6 och högre.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Note: If you are making your first deposit on PokerStars, you can receive both of the bonuses during this promotion. After making your first deposit and entering the "FirstJune2006" bonus code, you can make a second deposit before Tuesday, June 20, and also receive the 20% deposit bonus.

 

Såg just detta. Någon som vet om de clearas samtidigt?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Note: If you are making your first deposit on PokerStars, you can receive both of the bonuses during this promotion. After making your first deposit and entering the "FirstJune2006" bonus code, you can make a second deposit before Tuesday, June 20, and also receive the 20% deposit bonus.

 

Såg just detta. Någon som vet om de clearas samtidigt?

nej, de stackas

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...