Gå till innehåll

Ramzis Internetnickhörna (ny)

Gila01

Recommended Posts

• Svars 1,2k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Apropå spelare som "skottat" 50 100 och högre. För nåt år sen såg jag ofta TILTJOHAN och Joocs spela som regulars på 50 100 och uppåt. Men nuförtiden ser man dom mest på 5 10 och 10 20.

Jag fick den uppfattningen att dom gick mycket bra på dessa nivåer. Dom spelade ju dagligen HU och shorthanded mot mycket tufft och kompetent motstånd. Nån som vet varför dom har hoppat ned i nivå?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Apropå spelare som "skottat" 50 100 och högre. För nåt år sen såg jag ofta TILTJOHAN och Joocs spela som regulars på 50 100 och uppåt. Men nuförtiden ser man dom mest på 5 10 och 10 20.

Jag fick den uppfattningen att dom gick mycket bra på dessa nivåer. Dom spelade ju dagligen HU och shorthanded mot mycket tufft och kompetent motstånd. Nån som vet varför dom har hoppat ned i nivå?

absolut inte för att verka spydig,dryg,otrevlig eller något liknande men varför tror du själv de har gått ner i nivå? Välj ett av dessa alternativ

1. De kanske gjorde sig en del pengar men mådde så psykist dåligt så de kunde inte leva ett normalt liv på dessa nivåer?

2. De busta rakt ut?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser