aleone Postad 9 Oktober , 2006 Rapport Share Postad 9 Oktober , 2006 PimpOwnage The Lipton Kid och LFISGD på Full Tilt Lirar 200-400NL Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Joey Postad 10 Oktober , 2006 Rapport Share Postad 10 Oktober , 2006 LFISGD på Full Tilt Lirar 200-400NL Brad 'Yukon Brad' Booth. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Tag_H Postad 10 Oktober , 2006 Rapport Share Postad 10 Oktober , 2006 Nån som har en uppdatering för SS behöver snart ha en egen avd Nån som vet vilka som Nickar Johanna22 R@sp JayEm Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Shahin86 Postad 10 Oktober , 2006 Rapport Share Postad 10 Oktober , 2006 Undrar även jag om dom. Johanna22 kan eventuellt vara Sveriges sämsta 500/1000 FL spelare. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
PREVARANT Postad 10 Oktober , 2006 Rapport Share Postad 10 Oktober , 2006 Undrar även jag om dom. Johanna22 kan eventuellt vara Sveriges sämsta 500/1000 FL spelare. Inte bara FL ....finns en info sida som GayEm skapat tror jag http://www.teamss.se LOL Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Legenden Postad 10 Oktober , 2006 Rapport Share Postad 10 Oktober , 2006 Rambo5 är en kille från Hörnefors. Men det var Marklund, Bergsdorf och han som spelade under Rambo5 när dom vann;) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Shahin86 Postad 10 Oktober , 2006 Rapport Share Postad 10 Oktober , 2006 Undrar även jag om dom. Johanna22 kan eventuellt vara Sveriges sämsta 500/1000 FL spelare. Inte bara FL ....finns en info sida som GayEm skapat tror jag http://www.teamss.se LOL Inte sett han spela NL, men tror inte han kan vara sämst i Sverige där också (= Såg han inte på infosidan. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
PREVARANT Postad 10 Oktober , 2006 Rapport Share Postad 10 Oktober , 2006 Stämmer men den omtalade JayEm fanns där. ps..Johanna spelar NL precis som fixed Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Tag_H Postad 10 Oktober , 2006 Rapport Share Postad 10 Oktober , 2006 Johanna ligger + 90K nu och gick ut med + 100K igår så helt kass är hon/han inte Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Che Postad 11 Oktober , 2006 Rapport Share Postad 11 Oktober , 2006 hett tips, få JayEm spela plo.... eller nl HU för den delen me.. hämtgurka Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Bankarne Postad 13 Oktober , 2006 Rapport Share Postad 13 Oktober , 2006 Vem är Finnenfel på b2b som är otroligt rolig att kolla på och plussar rakt ut från ingenstans? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Albert Postad 13 Oktober , 2006 Rapport Share Postad 13 Oktober , 2006 CaseyAtTheBat o Shoe Lab? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
stackbrat Postad 13 Oktober , 2006 Rapport Share Postad 13 Oktober , 2006 edit: glöm det. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Raimo Postad 13 Oktober , 2006 Rapport Share Postad 13 Oktober , 2006 CaseyatThebat=CHip Reese Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Hubba Postad 13 Oktober , 2006 Rapport Share Postad 13 Oktober , 2006 Undrar även jag om dom. Johanna22 kan eventuellt vara Sveriges sämsta 500/1000 FL spelare. Har du sett honom/henne mycket? Har sett henne 15-20 ggr på fl 200-400,500-1000. Max 1-2 förluster. Verkar ha en gigantisk rulle också. Är nog sämre på nl men hon spelade skjortan av dared en session + ca140k Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Shahin86 Postad 13 Oktober , 2006 Rapport Share Postad 13 Oktober , 2006 Undrar även jag om dom. Johanna22 kan eventuellt vara Sveriges sämsta 500/1000 FL spelare. Har du sett honom/henne mycket? Har sett henne 15-20 ggr på fl 200-400,500-1000. Max 1-2 förluster. Verkar ha en gigantisk rulle också. Är nog sämre på nl men hon spelade skjortan av dared en session + ca140k Inte sett henne så mycket, spelade bara mot henne. Skiter i hur mycket hon plussa, spelar fel på varje gata iaf. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Hubba Postad 13 Oktober , 2006 Rapport Share Postad 13 Oktober , 2006 Undrar även jag om dom. Johanna22 kan eventuellt vara Sveriges sämsta 500/1000 FL spelare. Har du sett honom/henne mycket? Har sett henne 15-20 ggr på fl 200-400,500-1000. Max 1-2 förluster. Verkar ha en gigantisk rulle också. Är nog sämre på nl men hon spelade skjortan av dared en session + ca140k Inte sett henne så mycket, spelade bara mot henne. Skiter i hur mycket hon plussa, spelar fel på varje gata iaf. Nä, stämmer inte. hon verkar riktigt vass. Snarare en av sveriges bästa fl spelare (det påstår hon själv) Däremot tvivlar jag på att det är en tjej... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Shahin86 Postad 13 Oktober , 2006 Rapport Share Postad 13 Oktober , 2006 Undrar även jag om dom. Johanna22 kan eventuellt vara Sveriges sämsta 500/1000 FL spelare. Har du sett honom/henne mycket? Har sett henne 15-20 ggr på fl 200-400,500-1000. Max 1-2 förluster. Verkar ha en gigantisk rulle också. Är nog sämre på nl men hon spelade skjortan av dared en session + ca140k Inte sett henne så mycket, spelade bara mot henne. Skiter i hur mycket hon plussa, spelar fel på varje gata iaf. Nä, stämmer inte. hon verkar riktigt vass. Snarare en av sveriges bästa fl spelare (det påstår hon själv) Däremot tvivlar jag på att det är en tjej... hehe... if u say so. En av Sveriges bästa är dock som att påstå att Andreas Andersson o Zlatan håller samma nivå. typ. Jag vet bara att jag MINST håller jämna steg med henne, ligger även plus. Jag är värdelös på fixed. I rest my case. Vill egentligen inte kommentera andra spelare så vi lägger ner ungefär där (= Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Hubba Postad 13 Oktober , 2006 Rapport Share Postad 13 Oktober , 2006 Undrar även jag om dom. Johanna22 kan eventuellt vara Sveriges sämsta 500/1000 FL spelare. Har du sett honom/henne mycket? Har sett henne 15-20 ggr på fl 200-400,500-1000. Max 1-2 förluster. Verkar ha en gigantisk rulle också. Är nog sämre på nl men hon spelade skjortan av dared en session + ca140k Inte sett henne så mycket, spelade bara mot henne. Skiter i hur mycket hon plussa, spelar fel på varje gata iaf. Nä, stämmer inte. hon verkar riktigt vass. Snarare en av sveriges bästa fl spelare (det påstår hon själv) Däremot tvivlar jag på att det är en tjej... hehe... if u say so. En av Sveriges bästa är dock som att påstå att Andreas Andersson o Zlatan håller samma nivå. typ. Jag vet bara att jag MINST håller jämna steg med henne, ligger även plus. Jag är värdelös på fixed. I rest my case. Vill egentligen inte kommentera andra spelare så vi lägger ner ungefär där (= Andreas och zlatan hmmm..ja dom är väl ungefär lika bra Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Coxxa Postad 13 Oktober , 2006 Rapport Share Postad 13 Oktober , 2006 Skulle tro att Andreas täcker Zlatan för tillfället.... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Isha Postad 14 Oktober , 2006 Rapport Share Postad 14 Oktober , 2006 Hittade en liten lista på något forum. Någon annan får gärna ge en åsikt om det stämmer eller inte. profbackwards - Ted Forrest EastSideSlim – Dustin “neverwin” Woolf Ozzy 87 – Aurangzeb Sheikh LFISGD - Brad Yukon Brad" Booth durrrr - Tom Dwan *CrazyZachary - Barry Greenstein? Edit; Okej, tack. En mindre i listan, någon mer som vet något? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jacobmal Postad 14 Oktober , 2006 Rapport Share Postad 14 Oktober , 2006 Arbianight - Sammy Farha nej. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Freddie Postad 14 Oktober , 2006 Rapport Share Postad 14 Oktober , 2006 Furbs @ Svenska spel ? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Shahin86 Postad 14 Oktober , 2006 Rapport Share Postad 14 Oktober , 2006 Furbs @ Svenska spel ? Garanterat Ken Lennard. (= Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Che Postad 15 Oktober , 2006 Rapport Share Postad 15 Oktober , 2006 Furbs @ Svenska spel ? Garanterat Ken Lennard. (= tror också det, killen spelar snuskitg bra limit Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts