Gå till innehåll

Recommended Posts

Postad

Jag söker bilder på kort upplagda i en solfjäder med en royal på.

Skall göra en schabloon (stavning under all kritik) för väggen, men behöver ett utgångs objekt. Ju större bilder desto bättre!

detta går ju ifofs bra de me :As::Ah::Ac::Ad::shock:

Vill ha nått pokerrelaterat på min nymålade vägg :lol:8-)

Postad

Jo jag tog den själv. Men vill du ha A överst? Är du en sån där vänsterhänt eller? ;) Tänkte ta på de andra färgerna också (fyrfärg, det du!), så jag kan fixa "felvänt" på samma gång om du vill. Inte ikväll dock, det händer ju saker på dumburken. Jag lägger ut länkar här imorgon, påminn mig med pm om jag glömmer.

Postad

gila01 tack för tipset! det är ju ett alternativ i alla fall

saint_bjorn om du orkar, ta ett likadant kort som de förra, fast med spader färg istället, och med A överst.

Nej vänsterhänt är ja inte, men tycker om att se dom stora korten :roll:

Postad

royal0nb.th.jpg

Kanske skulle använt skannern istället för digitalkameran, nåja, ska väl inte användas till annat än en schablon iaf? (Hade inte Adobe Illustrator installerat, annars hade jag nog kollat lite på att vektorisera bilden... vem vet, en annan dag kanske? :))

Postad

royalbg4ra.th.jpg

Testade skannern, fick bli en mapp som bakgrund. Blev inte så bra med vita kort på vit bakgrund... svårt att se kanterna på korten.

Resizeade bilden så den blev lagom till bakgrundsbild, ska nog leka lite mer med liknande bilder sen, var ju rätt kul. :)

Postad
OT>>> Henkeman>>> Vart har du köpt den där Fournier-kortleken? Pris?

Fick den i julklapp av PF.nu, den kostade mig min själ :(;)

Hade för mig MagnusanderssonAB hade såna, men de verkar inte ha de längre, men de har liknande (de har poker-size, min är bridge-size).

Postad

Var lite bakis idag efter matchen igår. Lyckades med konststycket att vända hjärter-A upponer i den "felvända" leken. Orkar inte bemöda mig att rätta det just nu, kanske imorgon. Men du var ju mest intresserad av spader så det kanske är skitsamma.

Postad

tack för alla tips! ska sticka iväg på polaren på reklamfirman under nästa vecka så får vi se om vi kan få nån ordning på det här :lol:

tack alla som fixat bilderna