Cyntax Postad 14 Juni , 2006 Rapport Postad 14 Juni , 2006 Min kampanj för meningslösa trådar fortsätter... Nu har turen kommit till PokerFaces.net där man kan hitta en dejt - en POKER-dejt! Tror knappast det finns några pokeränkor där? Vad blir nästa grej? Finns det några begränsningar för vad man kan marknadsföra med poker? Citera
gdaily Postad 14 Juni , 2006 Rapport Postad 14 Juni , 2006 I slutet av 60-talet skulle allt säljas med rymden som tema, men det här är ju fan ännu löjligare. Citera
Smygaren Postad 15 Juni , 2006 Rapport Postad 15 Juni , 2006 Jag gissar iofs att det blir svårt att para ihop heterosexuella pokerspelare, en bra bit över 90% av spelarna lär ju vara män... (För att fortsätta det pokerfixerade temat: slutar den första daten med klädpoker??) Citera
EL_FishkO Postad 15 Juni , 2006 Rapport Postad 15 Juni , 2006 Jag gissar iofs att det blir svårt att para ihop heterosexuella pokerspelare, en bra bit över 90% av spelarna lär ju vara män... (För att fortsätta det pokerfixerade temat: slutar den första daten med klädpoker??) Nej, första dejten slutar med att man skinnar fisken... Citera
Recommended Posts