Gå till innehåll

Prima nätverket, "protect my alias question"?


illerrre

Recommended Posts

Hur kan jag få reda på mitt "protect my alias question" lösenord? Varje gång jag ska logga in på nån av klienterna på prima nätverket (förutom bet365 och nordicbet, de funkar) så måste jag svara på protect my alias. "what is your mothers maiden name". Jag har ingen aning om vad det är, så hur kan jag få reda på?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vill inte va dryg men kommentaren "what is your mothers maiden name". Jag har ingen aning om vad det är, så hur kan jag få reda på?" förgyllde min kväll!

 

Seriöst då: När du först reggade dig på någon Primasajt så fick du ju välja mellan en massa frågor (själv har jag "First company ever worked for" ) och sedan skriva i ett svar. Antagligen skrev ju du i din mammas "flicknamn" som man säger, dvs hennes namn som ogift, så det är väl helt enkelt bara att fråga henne, om du nu inte vet det själv! :P

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Seriöst då: När du först reggade dig på någon Primasajt så fick du ju välja mellan en massa frågor (själv har jag "First company ever worked for" ) och sedan skriva i ett svar. Antagligen skrev ju du i din mammas "flicknamn" som man säger, dvs hennes namn som ogift, så det är väl helt enkelt bara att fråga henne, om du nu inte vet det själv! :P

 

Jag brukar skriva typ "fn4ryfn48fn3" som svar på sådana frågor för att ingen ska kunna lista ut svaret. Glömmer ändå inte mina lösenord.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...