Gå till innehåll

Chipdump, hur mycket skall man bry sig?


skogstokig

Recommended Posts

Gled in här på ett bananskal, lär inte lämna diskutionen lika lätt!

 

Jag gillar skogstokigs tankegång, håller man inte måttet som spelare kan man alltid åberopa fusk och begränsa sina förluster, smart.... nästan briljant men framför allt sjukt pinsamt och osportsligt.(men det finns en dålig förlorare i oss alla?)

 

Vi som spelat mot skogstokig vet om att han inte alls är en så pass bra och taktisk spelare som han gärna framhäver sig i sina avstamp på denna slinga. Men kan man inte sätta sig i respekt vid bordet skall man göra det i forumet, jag gillar som sagt ditt tänk.

 

Man kan ställa sig frågan hur länge du spelat 0.25/0.5 på unibet? Handen du visar är standardhänder på unibet framåt småtimmarna, det är inga fullfjädrade proffs som dominerar på dessa bord.

Kanske är du ledsen över att ditt halvtighta spel gjort att du aldrig deltagit i ngn av dessa större potter? loosen up m8!

 

Önskar jag hade mer tid för jag trivs verkligen inte med när folk anklagas för fusk pga av ngn oförmåga att förstå och spela poker.

 

Så skogstokig, kom igen nu, läs en bok, spela ett par timmar om dagen så är du snart också en vinnande 0.25/0.5 spelare... sommaren 2007? Fullt rimligt, jag håller tummarna. Och släpp bitterheten!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Allmän fråga: stör det er om folk chipdumpar?

 

Ja det gör det.

 

Ja det stör mig nästan mer om okunniga(nybörjare) spelare mailar support hela tiden de felaktigt misstänker chipdumpning, och i och med det tillfälligt låser seriösa heltidsspelande pokerspelares konton och möjlighet till att tjäna sin lön!!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...