Gå till innehåll

Statistikprogram för enkel bokföring?

BigBlind

Recommended Posts

Hej

Är det någon som vet nått bra program man kan använda sig av för att hålla koll på sina vinster/förluster.

Jag lirar på 6-7 olika nätverk så det är ganska jobbigt att hålla koll på total rullen.

Är oxå intresserad av nått program som man kan föra statestik på sina sng och multi tunerings resultat...spelar 50/50 cash/tueringar så vet inte riktigt vilket som går bäst.

Finns det något sånt här program eller finns det nån som har något bra exelblad(el liknande) som ni vill dela med er av.

Tack på förhand/ BB

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

www.checkyourbets.com är bra för någon som inte har tillgång till pokertracker/pokeroffice osv.

För min statestik så gjorde jag ett eget gjort Excelark. Men sen tänkte jag att det kanske är läge att ge pokeroffice en chans så jag köpte det. Dock har jag inte satt mig in i det så mycket utan kör Excelarket + PO samtidigt just nu eftersom jag upplever att PO inte funkar lika bra på SNG och MTT som på cash och jag kör mest de förstnämda. När jag ser bilderna från checkyourbets så inser jag att det påminner mycket om mitt excel blad fast med en betydligt bättre grafisk lösing osv. Finns det något program som inte är webbaserat, men som "ser ut" och fungerar på det sättet ?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser