BigBlind Postad 13 Juni , 2006 Rapport Share Postad 13 Juni , 2006 Hej Är det någon som vet nått bra program man kan använda sig av för att hålla koll på sina vinster/förluster. Jag lirar på 6-7 olika nätverk så det är ganska jobbigt att hålla koll på total rullen. Är oxå intresserad av nått program som man kan föra statestik på sina sng och multi tunerings resultat...spelar 50/50 cash/tueringar så vet inte riktigt vilket som går bäst. Finns det något sånt här program eller finns det nån som har något bra exelblad(el liknande) som ni vill dela med er av. Tack på förhand/ BB Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Albert Postad 13 Juni , 2006 Rapport Share Postad 13 Juni , 2006 Galopp, galopp, galopp... här kommer Paragrafryttaren och påpekar att det heter statistik och inget annat. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
bzkt Postad 13 Juni , 2006 Rapport Share Postad 13 Juni , 2006 Hagbards statistik och bokföring i Excel! Fotnot: det stavas statistik. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
BigBlind Postad 13 Juni , 2006 Författare Rapport Share Postad 13 Juni , 2006 Haha...oki va lite slarvig...men du gick iaf in på tråden för att komentera det. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
BigBlind Postad 13 Juni , 2006 Författare Rapport Share Postad 13 Juni , 2006 Det va precis det jag sökte. Tack så mycke!! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jezaja Postad 14 Juni , 2006 Rapport Share Postad 14 Juni , 2006 http://www.checkyourbets.com är bra för någon som inte har tillgång till pokertracker/pokeroffice osv. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
lapasta Postad 14 Juni , 2006 Rapport Share Postad 14 Juni , 2006 www.checkyourbets.com är bra för någon som inte har tillgång till pokertracker/pokeroffice osv. För min statestik så gjorde jag ett eget gjort Excelark. Men sen tänkte jag att det kanske är läge att ge pokeroffice en chans så jag köpte det. Dock har jag inte satt mig in i det så mycket utan kör Excelarket + PO samtidigt just nu eftersom jag upplever att PO inte funkar lika bra på SNG och MTT som på cash och jag kör mest de förstnämda. När jag ser bilderna från checkyourbets så inser jag att det påminner mycket om mitt excel blad fast med en betydligt bättre grafisk lösing osv. Finns det något program som inte är webbaserat, men som "ser ut" och fungerar på det sättet ? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Okok Postad 14 Juni , 2006 Rapport Share Postad 14 Juni , 2006 http://poker-tools.flopturnriver.com/Bankroll-Management.php Väldigt bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Uppenberg Postad 14 Juni , 2006 Rapport Share Postad 14 Juni , 2006 http://poker-tools.flopturnriver.com/Bankroll-Management.php Väldigt bra. Skriver inn mina insättningar + uttag plus bonusar men får ändå minus i statistiken Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts