baller Postad 13 Juni , 2006 Rapport Postad 13 Juni , 2006 http://www.pokerpadz.com/index.html Measuring 8" x 14", the PokerPadzTM mouse pad is the perfect compliment to the online poker industry and computer wizards across the world. This mouse pad has the look and feel of a real poker table complete with layout, bumper and 10 poker chips! Yay, en musmatta för alla pokernördar Citera
Thåström Postad 13 Juni , 2006 Rapport Postad 13 Juni , 2006 haha, ska nog fan ta och beställa en sådan musmatta! Citera
EL_FishkO Postad 13 Juni , 2006 Rapport Postad 13 Juni , 2006 kanske hade köpt om de tagit neteller, hehe Citera
serenity Postad 13 Juni , 2006 Rapport Postad 13 Juni , 2006 Ähh. http://www.func.net/products/1030/index.html Citera
Ceritus Postad 13 Juni , 2006 Rapport Postad 13 Juni , 2006 Kör också func. man är ju gammal gamer Dock så diggade jag den där andra mattan. Om inte annat kommer polarna ha något att skratta åt Citera
matte med slice Postad 13 Juni , 2006 Rapport Postad 13 Juni , 2006 Brukar funka bra med någon räkning eller faktura också! //Matte Citera
jack_the_dipper Postad 13 Juni , 2006 Rapport Postad 13 Juni , 2006 Varför skulle jag vilja använda den där musmattan bara för att Scott Fischman gör det? Jag hade köpt det om någon sjukt känd e-sport-stjärna, typ Fata1ity, använt den musmattan när han lirar UT/Q3/PK men liksom, big deal. Annars lite halvgrym musmatta, såklart. Citera
Goatse Postad 13 Juni , 2006 Rapport Postad 13 Juni , 2006 Varför skulle jag vilja använda den där musmattan bara för att Scott Fischman gör det? Jag hade köpt det om någon sjukt känd e-sport-stjärna, typ Fata1ity, använt den musmattan när han lirar UT/Q3/PK men liksom, big deal. Annars lite halvgrym musmatta, såklart. Haha håller med. Musprecision är ju inte precis någon avgörande faktor när man spelar onlinepoker. Såvida man inte trycker fel konstant. Sen ser den ganska obekväm ut. Citera
dr noob Postad 13 Juni , 2006 Rapport Postad 13 Juni , 2006 e-sport-stjärna men ärligt, kallas dom så på riktigt?!? Citera
Henkeman Postad 13 Juni , 2006 Rapport Postad 13 Juni , 2006 på min musmatta står det: "POKERFORUM.nu -Sveriges bästa pokercommunity-" pwnage Citera
elvisero Postad 13 Juni , 2006 Rapport Postad 13 Juni , 2006 e-sport-stjärna men ärligt, kallas dom så på riktigt?!? progamers har jag hört, fast jag gillar e-sport-stjärna bättre... Citera
Recommended Posts