RaMz Postad 13 Juni , 2006 Rapport Share Postad 13 Juni , 2006 Dag 1 i Paris Wpt är över. Vi började med 15k, Jag har 46k med average runt 30k och nästan halva av dagens startande fält är utslaget. Imorgon går dag 1 heat 2 där bland annat Thuritz och Storåkers spelar. För är det dags igen på Onsdag. Det finns ganska bra rapportering på Blondepoker.com i deras forum. Dom gillar att skriva hur det går för mig i alla fall. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
firma Postad 13 Juni , 2006 Rapport Share Postad 13 Juni , 2006 Trevligt, gl m8. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jezaja Postad 13 Juni , 2006 Rapport Share Postad 13 Juni , 2006 Lycka till i resten! Hämtgurka igen? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
QoS Postad 13 Juni , 2006 Rapport Share Postad 13 Juni , 2006 Flyttar denna till Resultat. Lycka till i Paris, go team hink! - QoS Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Swalling Postad 15 Juni , 2006 Rapport Share Postad 15 Juni , 2006 Vad heter Ramz IRL? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
lfx Postad 15 Juni , 2006 Rapport Share Postad 15 Juni , 2006 Vad heter Ramz IRL? Ramzi Jelassi Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
lfx Postad 15 Juni , 2006 Rapport Share Postad 15 Juni , 2006 Chipcounts osv efter dag två finns här. Go Christer! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
RaMz Postad 15 Juni , 2006 Författare Rapport Share Postad 15 Juni , 2006 Jag åkte ut som 39a, spelade hela dagen utan att i princip hitta en enda hand. Lyckades överleva och jobba upp mig lite mot slutet av dagen, men precis innan vi skulle gå över till 1.5-3k blinds så fick jag ett jättebra läge att stoppa in allt preflop efter att det var raisat till 7k och en syn. Jag hade ca 42k i stacken och fick syn av JJ. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Cyntax Postad 16 Juni , 2006 Rapport Share Postad 16 Juni , 2006 Jag åkte ut som 39a, spelade hela dagen utan att i princip hitta en enda hand. Lyckades överleva och jobba upp mig lite mot slutet av dagen, men precis innan vi skulle gå över till 1.5-3k blinds så fick jag ett jättebra läge att stoppa in allt preflop efter att det var raisat till 7k och en syn. Jag hade ca 42k i stacken och fick syn av JJ.Vad hade du då? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ampixo Postad 16 Juni , 2006 Rapport Share Postad 16 Juni , 2006 Jag åkte ut som 39a, spelade hela dagen utan att i princip hitta en enda hand. Lyckades överleva och jobba upp mig lite mot slutet av dagen, men precis innan vi skulle gå över till 1.5-3k blinds så fick jag ett jättebra läge att stoppa in allt preflop efter att det var raisat till 7k och en syn. Jag hade ca 42k i stacken och fick syn av JJ.Vad hade du då? X-X. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
lfx Postad 16 Juni , 2006 Rapport Share Postad 16 Juni , 2006 Tror han hade 55 eller 66.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
RaMz Postad 16 Juni , 2006 Författare Rapport Share Postad 16 Juni , 2006 Tror han hade 55 eller 66.. Jag hade 66 faktiskt. Men jag hade antagligen stoppat in med dom flesta händerna. Thomas Wahlroos kom 3a i turneringen, såklart man hade 2% så fick lite rakeback där Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Supertequila Postad 17 Juni , 2006 Rapport Share Postad 17 Juni , 2006 Kul att det börjar släppa för my main man Philip Yeah (5 plats). Han har haft ett tufft år men är en solid spelare. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Cyntax Postad 17 Juni , 2006 Rapport Share Postad 17 Juni , 2006 It is over! Our new champion is Christian Grundtvig. Jani went all-in with an A5, and of course the Dane had an easy call with 66. The board 8J8K gave lots of possibilities for an outdraw, but in the end the sixes stayed alive. We have a great new WPT champion - Christian Grundtvig from Denmark. Vadå "lots of possibilities for an outdraw"? Dom hade: vs Bordet: - Jag får det till 3 outs? 3x (river blev ) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
EAK Postad 17 Juni , 2006 Rapport Share Postad 17 Juni , 2006 AAA, KKK, JJJ Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
bzkt Postad 17 Juni , 2006 Rapport Share Postad 17 Juni , 2006 Vadå "lots of possibilities for an outdraw"?Dom hade: vs Bordet: - Jag får det till 3 outs? 3x (river blev ) K eller J ger honom ett bättre tvåpar, och ett A ger honom bästa paret. Så 3 K, 3 J och 3 A. 9 outs. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jagged Postad 1 Juli , 2006 Rapport Share Postad 1 Juli , 2006 WPT PARIS. Väldigt lite ståhej runt att Philip Yeh, en 20 årig svensk kommer FEMMA. J Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Supertequila Postad 1 Juli , 2006 Rapport Share Postad 1 Juli , 2006 WPT PARIS. Väldigt lite ståhej runt att Philip Yeh, en 20 årig svensk kommer FEMMA. J Det tycker jag är värt att uppmärksammas. Philip är en väldigt sympatisk och ödmjuk kille som förtjänar all framgång. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts