Gå till innehåll

Sportingodds.com - Signup, 5x contributed upp till $100


Zmirc

Recommended Posts

Jag hittade ingen rubrik om den här enkla bonusen.

 

Sida: Sportingodds.com, bossnätverket (samma som bl.a. sportingbet)

 

Om bonusen: Man får 10$ för varje 50 contributed raked hands (vilken nivå som helst) upp till 100$. Minimi-insättning 5$. Bonusen kommer automatiskt in på ditt konto från "pending bonus".

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 4 weeks later...
Är det nån sign-up kod eller bara till att sätta in cash?

Hur är dom med utbetalningar ?

Hur var det med den nya gränsen, räcker det att spela 1/2 fixed?

 

Kram

 

Var ingen kod när jag gjorde den, bara att sätta in så kom det upp 100$ i "pending bonus". Utbetalning till VISA gick på 3-4 bankdagar.

 

Så här skrev supporten till en snubbe på bw:

 

"Due to the numbers of bonus abusers trying to take advantage of our generous offer we have had to stop hands on minimum limit tables from qualifying.

 

We have therefore set the promotion so only hands on 50c/1$ tables will count towards the bonus. This includes NL, PL or Limit hold' em.

 

Apologies if you were told differently at one stage but this rule has only just been implemented."

 

Vill ni vara riktigt säkra är det nog bäst att ni mailar supporten och hör med dem.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 3 weeks later...

Please Note,

- The following tables do not contribute raked hands towards the Welcome Bonus - 0.05/0.10c PL + NL USD / 0.10/0.20c FL USD / 0.12/0.25c PL + NL USD / 0.25/0.50 PL, NL, FL TRY

- To be eligible for the Welcome Bonus clients must have made at minimum a $5 deposit in the Poker Room.

 

Går alltså inte att spela 0.25/0.50 NL för att cleara denna bonusen.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Please Note,

- The following tables do not contribute raked hands towards the Welcome Bonus - 0.05/0.10c PL + NL USD / 0.10/0.20c FL USD / 0.12/0.25c PL + NL USD / 0.25/0.50 PL, NL, FL TRY

- To be eligible for the Welcome Bonus clients must have made at minimum a $5 deposit in the Poker Room.

 

Går alltså inte att spela 0.25/0.50 NL för att cleara denna bonusen.

 

Jag lyckades cleara den på NL10 iaf.. :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Please Note,

- The following tables do not contribute raked hands towards the Welcome Bonus - 0.05/0.10c PL + NL USD / 0.10/0.20c FL USD / 0.12/0.25c PL + NL USD / 0.25/0.50 PL, NL, FL TRY

- To be eligible for the Welcome Bonus clients must have made at minimum a $5 deposit in the Poker Room.

 

Går alltså inte att spela 0.25/0.50 NL för att cleara denna bonusen.

 

Jag lyckades cleara den på NL10 iaf.. :)

 

Var det nyligen eller? Villkoren kan ju ha ändrats

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ptja, dom måste ha gjort något fel med mitt konto.

 

Först fick jag en bonus som jag kunde cleara på NL10. Sedan när jag var klar med den, så stog det fortfarande 100 i pending bonus. Så jag körde lite NL50, då clearades den "nya" bonusen efter 500 raked hands..

 

Så jag satte alltså in 100 dollar och fick 200 dollar i bonus.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...