Gäst Postad 10 Oktober , 2007 Rapport Share Postad 10 Oktober , 2007 Övergång till Ongame? Är ni på riktigt? Slut på deras nötMTTs antar jag då Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
miata91 Postad 10 Oktober , 2007 Rapport Share Postad 10 Oktober , 2007 Mmm verkar inte bättre än att det blivit ongame. Suck Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
joffus_87 Postad 10 Oktober , 2007 Rapport Share Postad 10 Oktober , 2007 $150K gtd $108 turnerigen etc ligger under specials Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Coxxa Postad 10 Oktober , 2007 Rapport Share Postad 10 Oktober , 2007 Men va i... Precis som jag behövde ännu en Omgamesite Mest imponerad blir jag av den fantastiska informationen, ja jisses... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
edsf Postad 10 Oktober , 2007 Rapport Share Postad 10 Oktober , 2007 Fruktansvärt ledsamt... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
waker66 Postad 10 Oktober , 2007 Rapport Share Postad 10 Oktober , 2007 Jaha känns lite surt Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
joffus_87 Postad 10 Oktober , 2007 Rapport Share Postad 10 Oktober , 2007 gode nyheter. ongame software og den ukentlige $150K gtd turneringen Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jinxad Postad 10 Oktober , 2007 Rapport Share Postad 10 Oktober , 2007 mansion spelar man väl bara för turrarnas skull? vad spelar det för roll? $150K gtd för $108 - I TAKE IT. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
miata91 Postad 10 Oktober , 2007 Rapport Share Postad 10 Oktober , 2007 mansion spelar man väl bara för turrarnas skull? vad spelar det för roll? $150K gtd för $108 - I TAKE IT. Var väldigt slaskig CG där oxå, av det lilla jag han se. Har bara spelat där sen i söndags, men lyckades plussa bra med mina mått mätt, så jag hade gärna spelat på gamla mansion mer. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Sunny Postad 10 Oktober , 2007 Rapport Share Postad 10 Oktober , 2007 Går inte att logga in på mitt konto nu efter uppdateringen, bara jag som har problemet eller fler? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
edsf Postad 10 Oktober , 2007 Rapport Share Postad 10 Oktober , 2007 Var väldigt slaskig CG där oxå, av det lilla jag han se. Har bara spelat där sen i söndags, men lyckades plussa bra med mina mått mätt, så jag hade gärna spelat på gamla mansion mer. Ja, fruktansvärt profitabelt. Jag lyckades plussa bra på 10/20 på dom sessioner jag spelade, och jag är inte speciellt duktig på CG. Verkade inte finnas en enda halvkompetent spelare där. Går inte att logga in på mitt konto nu efter uppdateringen, bara jag som har problemet eller fler? Jag lyckas inte heller komma in på mitt konto med mina inloggningsuppgifter. Dock lyckas jag komma in på kontot på mansions hemsida. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
SouthEast Postad 11 Oktober , 2007 Rapport Share Postad 11 Oktober , 2007 Oerhört dåligt av Mansion. Slängde över rullen från en Ongame site till Mansion häromdagen. Nu har jag istället fått en 4e Ongamesite i min portfölj Mitt lowlimit CG-spel var också mycket vinstgivande, men försvann ju iom detta. Lyckades miniklonka 150k två ggr, men sen har det varit misär. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Akumila Postad 14 Oktober , 2007 Rapport Share Postad 14 Oktober , 2007 mansion spelar man väl bara för turrarnas skull? vad spelar det för roll? $150K gtd för $108 - I TAKE IT. Har de verkligen den fortfarande? Jag kan inte hitta den i turneringslistan i alla fall. EDIT: Nevermind, jag såg nu att den ligger under 'Special'. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
highbury90 Postad 14 Oktober , 2007 Rapport Share Postad 14 Oktober , 2007 Mycket lol att man inte kan se prisstrukturen... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Krite Postad 14 Oktober , 2007 Rapport Share Postad 14 Oktober , 2007 Ngn som kan höfta fram ungefär hur prisstrukturen ser ut.... Hörde runt 35k till 1an iaf.... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Hakflem Postad 14 Oktober , 2007 Rapport Share Postad 14 Oktober , 2007 Top 9 är tydligen: 24% 14 8.8 6.2 4.2 2.3 1.9 1.5 1.2 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
highbury90 Postad 14 Oktober , 2007 Rapport Share Postad 14 Oktober , 2007 Du vet inte vilka platser som ger prisökning? plats 90-81, 80-71 etc? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Hakflem Postad 14 Oktober , 2007 Rapport Share Postad 14 Oktober , 2007 Du vet inte vilka platser som ger prisökning?plats 90-81, 80-71 etc? Jag tippar på att jag har dig till vänster, så om du lovar att folda allt så ska jag berätta Ramtut är jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
highbury90 Postad 14 Oktober , 2007 Rapport Share Postad 14 Oktober , 2007 Jag tippar på att jag har dig till vänster, så om du lovar att folda allt så ska jag berätta Ramtut är jag. Hehe, åker nog snart la 88 i en pott där jag hade träffat set 60K. Direkt efter förlorar man istället en coinflip Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Hakflem Postad 14 Oktober , 2007 Rapport Share Postad 14 Oktober , 2007 Verkar ju vara prisskutt var 10e plats. Sanslöst drygt med hand for hand med 3(!) spelare kvar vid varje skutt. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Krite Postad 15 Oktober , 2007 Rapport Share Postad 15 Oktober , 2007 Verkar ju vara prisskutt var 10e plats. Sanslöst drygt med hand for hand med 3(!) spelare kvar vid varje skutt. Ser bra ut för dig, var du som vann en hygglig pott med 99 mot 88?..... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Hakflem Postad 15 Oktober , 2007 Rapport Share Postad 15 Oktober , 2007 Ser bra ut för dig, var du som vann en hygglig pott med 99 mot 88?..... Yes sir. Vem är du? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Krite Postad 15 Oktober , 2007 Rapport Share Postad 15 Oktober , 2007 Åkte 37a.. .. Gl med klonken, railar resten.... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Aeis Postad 15 Oktober , 2007 Rapport Share Postad 15 Oktober , 2007 28 Blinds 3000/6000 En aggro kille ställde 150k på button. Jag syna 60k med ATs från SB. Han visa J5 minns ej om det var suited. Givetvis en 5:a på flop, fick färgdraget på turn men inte 825$ blev det. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
olalun Postad 18 December , 2007 Rapport Share Postad 18 December , 2007 Har jag fel eller är det så att de är slut på Mansions "egna" garantiturneringar? Tänker främst på deras 110k gtd tisdagar och 150k gtd söndagar. I kvällens 110k gtd är dee tex ca 950 deltagar motför vanligtvis ca 600 spelare. Känns som att Mansion har släppt in övriga ongamesidor och därmed är de stora övervärde som alltid funnits nästan uppätet! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts