sevenfeet Postad 12 Juni , 2006 Rapport Postad 12 Juni , 2006 Nån som stött på denna knep&knåp-pryl? och vet hur man löser den? Ringen ska tydligen gå att få loss helt och hållet från snöret. Jag tvivlar samtidigt som det inte känns omöjligt heller. Vet alltså inte helt säkert om det ens går, bara fått det hävdat från en lite tricky person. Ni undrar kanske vad grejen ens är tillför om det inte går att få loss ringen? Det är så att många har svårt nog att få ringen ner till stoppklossen till vänster i bild (med ringen runt snöret) och jag funderar på om det kanske är det som är hela grejen... Allt detta verkar säkert skumt för de flesta här men om det är nån som "kan den" så fattar ni i alla fall.... Please help! /7ft. Citera
dr noob Postad 12 Juni , 2006 Rapport Postad 12 Juni , 2006 Jo, visst ska det gå alltid. Har för mig att du gör en ögla genom hålet på pinnen som du för den andra pinnen igenom. Men jag kan minnas fel, var väl nästan en 20 år sen jag såg den. Citera
sevenfeet Postad 18 Juni , 2006 Författare Rapport Postad 18 Juni , 2006 Fick lite hjälp med första steget och lyckades sen faktiskt få loss ringen helt och hållet ganska kvickt... imponerade än mer när jag satte tillbaka den på typ 1 min Tog sen av den igen men när jag sen skulle tricksa dit den en sista gång så trasslade jag in den rejält och funderar nu seriöst på att klippa snöret... Citera
Recommended Posts