svint0 Postad 11 Juni , 2006 Rapport Postad 11 Juni , 2006 Är det någon som har koll på när SE's nya telefoner släpps? Så som w950i, w850i osv. w850i, är lätt den snyggaste telefonen de gjort, och sjukt grym! Jag är kär Andra tips på bra telefoner någon? Citera
svint0 Postad 11 Juni , 2006 Författare Rapport Postad 11 Juni , 2006 själv väntar jag på k800i Den är ju ingenting mot den här w850i hade någon ball funktion, som var att om du har en "okänd låt", så spelar du in en bit av den och skickar iväg den, så får du svar lite senare med Artist och Titel! Citera
heltok Postad 11 Juni , 2006 Rapport Postad 11 Juni , 2006 själv väntar jag på k800i Den är ju ingenting mot den här w850i hade någon ball funktion, som var att om du har en "okänd låt", så spelar du in en bit av den och skickar iväg den, så får du svar lite senare med Artist och Titel! har k800i också. dessutom 3.2MP med xenon blixt, kontra den! Citera
svint0 Postad 11 Juni , 2006 Författare Rapport Postad 11 Juni , 2006 själv väntar jag på k800i Den är ju ingenting mot den här w850i hade någon ball funktion, som var att om du har en "okänd låt", så spelar du in en bit av den och skickar iväg den, så får du svar lite senare med Artist och Titel! har k800i också. dessutom 3.2MP med xenon blixt, kontra den! Duger, men jag är mer ute efter en telefon med lagom bra kamera (2 megapixel på w850i right?), sen en med bra mp3-spelare. Så mycket bekvämare att ha en mobil med kamera, mp3 osv. än att ha mobil OCH mp3. En Ipod Nano säljes. Perfekt skick :] Citera
Recommended Posts