Gå till innehåll

Recommended Posts

Postad
Varför ringer man till Sportbladet och berättar det? Vad ska de göra åt saken...?
Dom kan publicera det i sin tidining och på så sätt hoppas det att andra ska tycka synd om dom. Så fall inte i fällen! 8-)
Postad
Varför ringer man till Sportbladet och berättar det? Vad ska de göra åt saken...?
För att ingen annan bryr sig? :D Seriöst, vafan är det för idioter som satsar pengar de inte har råd att förlora!
Postad
För att ingen annan bryr sig? :D Seriöst, vafan är det för idioter som satsar pengar de inte har råd att förlora!

I vanliga fall: Spelmissbrukare. I det här fallet: Spelmissbrukare och folk som överskattar Sverige, underskattar spelbolagen och tror att storfavoriter vinner varje gång.

Postad

Själv satsade jag 60 dollar och tänkte "easy cash" eller nått i den stilen och för att göra matchen lite mer intressant (alltid extra spännande då det är lite pengar på spel...".

Men fan så det snackades innan matchen "minst 6-0 till sverige" "det här är sverige bästa lag genom tiderna" etc. Andra personer tog självklart upp det här och tänkte att dom kunde tjäna lite kosing, för det fans ingen chans att sverige skulle förlora.

Postad

Jag är nog arg på mej själv för att jag satte $30 på storvinst när vi alla vet att 0-0 alltid är ett bra spel när Sverige spelar.

Vi spelare får stå vårt kast och ta nya tag och inte gråta ut i pressen.

Postad

det är väl nån torsk som gulat o hoppas få priset för bästa löpsedeln, eller så har AB överdrivit som vanligt. vem fan ringer in dit, förbannad för att man förlorat? det är mer EV- än att tippa på sverige

*edit

Postad

Satsar man allt man äger på skiten får man fan skylla sig själv. Nått ansvar måste ju ligga hos individen. Och ja, jag satsade självklart på Sverige jag med, men inte mer än jag kunde förlora utan att bry mig nämnvärt.