Gå till innehåll

Rounders?


Patruck

Recommended Posts

  • 1 month later...

Tror man måste köpa in sig på nästa nivå på prima. På Tain vinner man dock MTT;s (tror jag de heter) så där funkar att grinda upp sig i nivå.

 

Bör det inte vara smartare och grinda dessa ist för vanliga s´n´g;s, om man följer bankrollkrav för s´n´g;s? Riskerar ju aldrig pengar på de högre vivåerna utan bara MTT;s.

 

Det kan väl dock vara segt att inte kunna göra ngra cash-outs om man skulle vara i behov av detta.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Round1:

Inköp. $5+0.5

Pris. 1an och 2an får 25+2.5 TOKENS

 

Round2:

Inköp. $25+2.5 eller 25+2.5 TOKENS

Pris. 1an och 2an får 112.5+11.25 TOKENS

 

Round3:

Inköp. $112.5+11.25 eller 112+11.25 TOKENS

Pris. 1an, 2an, 3an och 4an får 275+27.5 TOKENS, 5an får 112.5+11.25 TOKENS

 

Round4:

Inköp. $275+27.5 eller 275+27.5 TOKENS

Pris. 1an, 2an, 3an, 4an och 5an får 550+55 TOKENS

 

Round5(final):

Inköp. $550+55 eller 550+55 TOKENS

Pris. 1a=$3.000 2a=$1.200 3a=$800 4a=$500

 

There you go.

 

Notera att du kan köpa in dig med tokens oavsett round där det är tillåtet oavsett vart du vunnit tokens T.ex har du vunnit round1, köper in till Round2 och vinner, nu kan du köpa in dig IGEN på en round2 osv osv.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

kan nån förklara fördelen i rounders och dyl jämfört med att spela vanliga sngs. Jag menar spelar jag en $11 och kommer i pengarna kan jag ju klättra osv men skillnaden att när jag vill kan jag dega ut istället för att sitta o trycka på "pretend money"?

 

 

Vid SnG så vinner du ett fast pris.

Vid Rounders så vinner du inköpet till nästa nivå upp till (t.ex. säg nivå 5) där du kan vinna en stor summa med litet inköp om du klarar dig så länge.

 

 

5 $ = vinst (t.ex. 20 $)

Rounders 1(t.ex. 5+1 $)= Rounders 2= Rounders 3= Rounders 4= Rounders 5 = (ex. 3000 $)

 

MVH

/ /KF

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

lfluffie: Jag har fortfarande inte fattat vad fördelen med rounders är. Går ju att klättra på liknande vis via vanliga SnG`s. Skillnaden är ju att man kan hoppa av med cash när man vill på vanliga SnG.

 

En stor fördel som jag har märkt vid rounders i jämförelse med SnGs är att på de höga nivåerna i rounders, är det många fiskar som tar chansen från Round 1 - Round 5. Så motståndet tror jag garanterat är sämre på en Round 5 i rounders jämfört med en $550 fullring SnG. Visst finns det grinders på Round 5 också, men det är nästan alltid minst 3-4 st som är kassa tycker jag.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

lfluffie: Jag har fortfarande inte fattat vad fördelen med rounders är. Går ju att klättra på liknande vis via vanliga SnG`s. Skillnaden är ju att man kan hoppa av med cash när man vill på vanliga SnG.

 

En stor fördel som jag har märkt vid rounders i jämförelse med SnGs är att på de höga nivåerna i rounders, är det många fiskar som tar chansen från Round 1 - Round 5. Så motståndet tror jag garanterat är sämre på en Round 5 i rounders jämfört med en $550 fullring SnG. Visst finns det grinders på Round 5 också, men det är nästan alltid minst 3-4 st som är kassa tycker jag.

DÄR KOM SVARET jag sökte. Tack!
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

lfluffie: Jag har fortfarande inte fattat vad fördelen med rounders är. Går ju att klättra på liknande vis via vanliga SnG`s. Skillnaden är ju att man kan hoppa av med cash när man vill på vanliga SnG.

 

En stor fördel som jag har märkt vid rounders i jämförelse med SnGs är att på de höga nivåerna i rounders, är det många fiskar som tar chansen från Round 1 - Round 5. Så motståndet tror jag garanterat är sämre på en Round 5 i rounders jämfört med en $550 fullring SnG. Visst finns det grinders på Round 5 också, men det är nästan alltid minst 3-4 st som är kassa tycker jag.

DÄR KOM SVARET jag sökte. Tack!

 

Vore kul att ha ett litet Rounders-gäng som man kan snacka lite med hur det går etc. Hör av dig om du är intresserad via PM, och btw, vad nickar du?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...