namrov Postad 10 Juni , 2006 Rapport Postad 10 Juni , 2006 Pokerstars..0.10-0.25 borden.... Jag 22. dollar Fi 45. dollar.... jag bb 0.25 fi sb. 0.10 Flop: J 7 4 regnbåge.. Fi: Check: Jag: Check Turn: 7 Fi: Check Jag: bet 1.50 (försöker bluffa)... Fi: blixtsyn. 1.50.. River: 3 Jag: All in Fi:(väntar 25 sek ) och synar med A2 Jag: Q 9 Fi vinner med A hög....... Jag blir kallad fisk och köper in en ny rulle med 25 dollars och får aa, ställer in och får syn, vinner skiten men e ändå upprörd över att bli kallad fisk.......Vad e fel..... A: Har druckit mycket och detta e mitt första inlägg. B: Han tar en sit out när jag tog hans pengar.... Citera
Cleburne Postad 10 Juni , 2006 Rapport Postad 10 Juni , 2006 Kul inlägg, men lägg av. Du gör en korkad bluff och får en korkad syn. Citera
Joeduck Postad 10 Juni , 2006 Rapport Postad 10 Juni , 2006 sjuk HH varför gick du allin? tom den värsta fisken synar med stål. brukar du gå allin tom, så är A2 synen ok(nästan) tomtigt vad nickar du`på PS? Citera
namrov Postad 10 Juni , 2006 Författare Rapport Postad 10 Juni , 2006 men vem är fisken....detta är inte menat som ett kul inlägg.. Jag vill bara veta vem som gör fel av oss två. Jag anser att han gör fel som synar med A hög. Jag gör nog fel som går all-in med Q hög..... men inte fan hade jag synat med A hög...... Citera
namrov Postad 10 Juni , 2006 Författare Rapport Postad 10 Juni , 2006 Mitt nick på Pokerstars är : NoMercy.... Frågan är fortfarande: A: Har druckit mycket och detta e mitt första inlägg. B: Han tar en sit out när jag tog hans pengar.... SVAR: Jag e en skön jävel på fyllan och nån måste va en fisk..... Rätt Svar: Både A och B...... Ring imorrn nu ska vi slaska in en skön sömn...... Citera
gdaily Postad 10 Juni , 2006 Rapport Postad 10 Juni , 2006 Flyttar tråden bort från Dagens Fråga Citera
Frege Postad 10 Juni , 2006 Rapport Postad 10 Juni , 2006 Folda TP-kabeln och slaska en öl till. Sov sedan för att prestera bättre nästa dag i stället. Citera
qazzar Postad 10 Juni , 2006 Rapport Postad 10 Juni , 2006 du är fisken eftersom du borde itne betta Ahög för det lär stå, har han bättre så lär han syna, eftersom det är parat osv... Citera
handmadegod Postad 10 Juni , 2006 Rapport Postad 10 Juni , 2006 Oavsett om han callar dig pga han läser dig rätt eller för att han är en calling station anser jag att du gör ett kasst move. Man bör inte försöka bluffa en calling station. Men om man kan kalla dig en fisk eller inte kan man inte utgöra av en enda HH. Citera
MacDaddy Postad 10 Juni , 2006 Rapport Postad 10 Juni , 2006 vem ä fisken: -Du: för att du försöker bluffa hem en pott som inte ä värd o bluffa hem. Han: för att han synar med A-high när han inte har ngt investerat. Men han kan ju i alla fall vinna dina pengar om han gissar rätt. Det kan inte du. Citera
Sjoberginho Postad 10 Juni , 2006 Rapport Postad 10 Juni , 2006 lol Båda två spelar riktigt, riktigt illa. Finns ingen anledning att försöka bluffa hem en pott på 2bb när du har 90bb. Och all-in på rivern är ju ännu sämre. Klart han sätter dig på dam-hög och synar ner med A-hög då. Sen kanske det inte är så bra att dricka och spela? Citera
Recommended Posts