Gå till innehåll

Varför kan inte folk bete sig normalt i chatten?


okapi

Recommended Posts

Jag tycker att de främsta förövarna är idioter som kan spela lite och har fått för sig att de kan allt.

 

 

Exakt detta är vad jag stör mig på. Är det en uppenbart genomkass spelare så okej då då blir det svårt att reta upp sig, men när någon som kan typ det grundläggande men tror att dom är bäst (valfri lågspelare från pokerforum) då blir det bara tragiskt och man retar upp sig en hel del.

 

Kan tänka mig att sådana från pokerforum är dom som mest skriver "lektioner" i chatten, sådana bör förövrigt skjutas.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hahha, ingen slår en viss spelare på ladbrokes gällande chat ..

 

Spelar på limit 2-4 till 10-20 .. Men i det fallet är jag övertygad om att det lönar sig för honom, alla som spelar mot han drar nog slutsatsen att han är helt galen och alltid på ständig supertilt när han egentligen oftast dominerar samtliga bord.

 

För det märks juh i den här tråden också, så fort en spelare är elak och otrevlig = en sämre spelare, eller en riktig tiltad spelare. Finns nog många som skapar en tiltad image även fast dom sitter helt i lugn och ro med en kaffekopp i handen.

 

Dock försvarar jag inte hot och massa jävla idiotkommenater som den med missfall!

 

Själv skriver jag nog mest "Riiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiigged"

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...