Opteron Postad 9 Juni , 2006 Rapport Postad 9 Juni , 2006 Du kände inte för att testa lite på microlimits efter de första två? Citera
Nocturnal5 Postad 9 Juni , 2006 Rapport Postad 9 Juni , 2006 Jag köper böckerna men läser dom inte. Måste vara det sämsta alternativet. Citera
Bjorn_ Postad 9 Juni , 2006 Rapport Postad 9 Juni , 2006 jag läste 5 böcker innan jag spelade min första hand. Jag önskar att jag hade läst fem pokerböcker innan jag spelade min första hand. Min läroprocess hade antagligen gått fortare så. Nu läste jag bara två varav den ena nog inte skulle vara på min rekomendationslista även om den inte är en sån katastrof (för en utpräglad nybörjare) som den har rykte om sig. De böcker jag faktiskt läste var HEFAP och Playin poker like the pros. De böcker jag önskar att jag hade läst är GSIH, SSH, King Yao, Teory of Poker och HEFAP, tyvärr var ju tre av de böckerna inte ens utgivna då... /Bjorn Citera
Recommended Posts