Odrike Postad 3 November , 2006 Rapport Postad 3 November , 2006 Enda sättet för honom att vinna mot mig är ju om vi ställer in bägge två utan att titta på korten. Kanske det. Men nu när Di_Maestro har förklarat krig mot mig också så får jag väl se till att det det blir namnbyte. Dvs Jag får väl offra mig och nöja mig med andraplatsen. Men maestro du har fortfarande chansen att dra tillbaka din krigsförklaring. Jag väntar forfarande på ett PM. Ingen fara krig måste utövas på flera fronter... .. Samt All in första handen gäller fortfarande bara jag hamnar på samma bord med Kexet! Bry dig inte så mycket om Kexet. Han har kommit till insikt, jag tror inte ens han ställer upp nästa onsdag. Om han kommer så har han nog byxorna redan nerdragna då han vet vad som väntar honom. Citera
STO Postad 3 November , 2006 Rapport Postad 3 November , 2006 Bry dig inte så mycket om Kexet. Han har kommit till insikt, jag tror inte ens han ställer upp nästa onsdag. Om han kommer så har han nog byxorna redan nerdragna då han vet vad som väntar honom. Hur kan man vara så kaxig bara för att man hade så sjuk tur att man lyckades klonka hem lite kaffepengar en onsdag??? Och för din veto är den enda gången jag har mina byxor nere i sällskap med en kvinna. Är tyvärr inte sugen att dra ner de för dig, har en annan läggning än dig. Men jag lägger inga värderingar i det, helt ok för mig! Klonkar man kort på turn & river hela tiden så är det ju inte så svårt att vinna, krävs inga skills direkt! Men det kan ju inte vara så länge....... Citera
STO Postad 3 November , 2006 Rapport Postad 3 November , 2006 Undrar om det finns intressa här på forumet att öka insattsen lite på pf-turren, säg tex. $50? Eller blir det då för dyrt för sportingbet att dubbla pengarna(man kan ju sätta tak på extrapengarna också)? Kanske skulle det locka lite fler spelare, samt göra att det även blev lite värde i att spela en turre på 20-25 pers som tar 3 timmar! Enda anledningen till att spela den som den är nu, är ju det sköna snacket i chatten , och här på forumet! Citera
K_MaN Postad 3 November , 2006 Rapport Postad 3 November , 2006 Och för din veto är den enda gången jag har mina byxor nere i sällskap med en kvinna. Vi ska nog ändra på detta nästa onsdag!!! Du skall få åka på en resa så att du inte ens vet vad du heter.... Klonkar man kort på turn & river hela tiden så är det ju inte så svårt att vinna, krävs inga skills direkt! Men det kan ju inte vara så länge....... Kräver inga skills att klonka håller med dig men det behövs BALLS! Och det har alla fiskar!!!! Citera
K_MaN Postad 3 November , 2006 Rapport Postad 3 November , 2006 Undrar om det finns intressa här på forumet att öka insattsen lite på pf-turren, säg tex. $50? Låter som en bra ide. Man kan väl prova en gång o se hur många som är intresserade.... Enda anledningen till att spela den som den är nu, är ju det sköna snacket i chatten , och här på forumet! Håller med till 100% det är riktigt kul att tilta sönder dig i chatten Citera
STO Postad 4 November , 2006 Rapport Postad 4 November , 2006 Vill bara meddela alla här på pf att Di_Fishooooos syrra inte är lös, Hon e TIGHT! Citera
Nickefik Postad 4 November , 2006 Rapport Postad 4 November , 2006 Vill bara meddela alla här på pf att Di_Fishooooos syrra inte är lös, Hon e TIGHT! Hahahaha Citera
K_MaN Postad 4 November , 2006 Rapport Postad 4 November , 2006 Vill bara meddela alla här på pf att Di_Fishooooos syrra inte är lös, Hon e TIGHT! Vad har man vänner till? Jag tänkte nån gång måste ju du bli av med oskulden.... Citera
Soderbroder Postad 4 November , 2006 Rapport Postad 4 November , 2006 Säg till när ni har tränat lite så att jag känner att det blir åtminstone lite motstånd. Har tröttnat på att vinna så sjukt enkelt. Citera
Nickefik Postad 5 November , 2006 Rapport Postad 5 November , 2006 Har tröttnat på att vinna så sjukt enkelt. Har du ens vunnit någon gång? Men att komma typ bland de 40% bästa känns väl kanske som en seger för dig... Citera
K_MaN Postad 5 November , 2006 Rapport Postad 5 November , 2006 Har tröttnat på att vinna så sjukt enkelt. Har du ens vunnit någon gång? Men att komma typ bland de 40% bästa känns väl kanske som en seger för dig... Haha skönt att se att kriget är i full gång Citera
heddy Postad 6 November , 2006 Rapport Postad 6 November , 2006 är denna turneringen igen? när? Citera
ParadiseEric Postad 6 November , 2006 Författare Rapport Postad 6 November , 2006 är denna turneringen igen? när? Vi kör som vanligt på onsdagar, klockan 21.00! Nu på onsdag den 8:e november kommer vi att köra dubbla prispengar och även en bounty på sbswe. Vi ger $50 till den som lyckas att knocka ut honom från bordet Vi ses! Mvh SportingbetEric Citera
Nickefik Postad 7 November , 2006 Rapport Postad 7 November , 2006 Lycka till imorgon allihopa! Det ska bli spännande att se vem jag får möta HU. Citera
Odrike Postad 7 November , 2006 Rapport Postad 7 November , 2006 byxor nere Det finns en enkel förklaring till att du är så fördomsfri. Faktum att du kommer att vara med nästa onsdag är ett bevis på vad du gillar. Men snälla streta emot lite denna gång, blir så tråkigt annars. Citera
Odrike Postad 7 November , 2006 Rapport Postad 7 November , 2006 Undrar om det finns intressa här på forumet att öka insattsen lite på pf-turren, säg tex. $50? Eller blir det då för dyrt för sportingbet att dubbla pengarna(man kan ju sätta tak på extrapengarna också)? Kanske skulle det locka lite fler spelare, samt göra att det även blev lite värde i att spela en turre på 20-25 pers som tar 3 timmar! Enda anledningen till att spela den som den är nu, är ju det sköna snacket i chatten , och här på forumet! Jag som tyckte att 10 dollar var mycket. 50 dollar är ju High Stake Citera
Nickefik Postad 8 November , 2006 Rapport Postad 8 November , 2006 Vart är allt försnack? Jag kan förstå att ni känner er uppgivna på förhand, men ni kan väl åtminstone låtsas? ? Om det känns bättre för er så kan jag klisktra upp en post-it lapp som täcker ett av mina hålkort under turneringen. Säg bara till. Allt för att ni ska få hoppet tillbaka. Citera
mikaela Postad 8 November , 2006 Rapport Postad 8 November , 2006 Ikväll är det min tur att vinna. Här är mitt vinnarrecept: Jag har käkat pasta senaste 5 dagarna (hade inget annat hemma), joggat lite grann (från köket till datorn mellan givarna), samt avhållit mig från sexuella aktiviteter (ej frivilligt ). Citera
Nickefik Postad 8 November , 2006 Rapport Postad 8 November , 2006 Ikväll är det min tur att vinna. Köp en trisslott också... Citera
SouthEast Postad 8 November , 2006 Rapport Postad 8 November , 2006 Min uppladdning har bestått i att de senaste dagarna gå backa stabilt till att igår inte ens starta datorn (för att undvika ännu mer backande). Detta innebär ju att jag måste ha kommit ut min svacka och därför kommer att vinna lätt ikväll, eller hur? Citera
Odrike Postad 8 November , 2006 Rapport Postad 8 November , 2006 Hela dagen är en lång förberedelse inför detta slag. Ska njuta av en lunch på indisk restaurang därefter några timmar meditation. Har nu på förmiddagen spelat mot sämsta tänkbara motstånd för att se till att förbruka alla badbeats som för dagen var riktade mot mig. Oj vad Clone ska bli snopen när jag klonkar ut honom. Han ska nog kunna tystas ganska tidigt. Hoppas nu bara denna turnering är lika riggad som förra. Jag fick nästan bara AA, KK och de lite sämre QQ. Jag bluffade endast 2 gånger som båda blev synade men jag klonkar ju ändå så det gjorde ju inget. /Rakelover Citera
K_MaN Postad 8 November , 2006 Rapport Postad 8 November , 2006 Jag är så TILT! Di_Maestro har åkt på ett par sköna resor senaste dagarna.... men men det är dags att släppa ut aggresionen ikväll guys.... det är kanske tyst i snacket nu men jag LOVAR er.... jag kommer att DÖDA chatten ikväll!!! Citera
ParadiseEric Postad 8 November , 2006 Författare Rapport Postad 8 November , 2006 Kul att se så mycket action inför kvällens drabbning Men ni behöver inte oroa er... ikväll är det nämligen undertecknad som kommer att spela Bounty under nicket sbswe. Jag har laddat med att äta en underbar ugnstekt lax till lunch bara för att få lite försmak på all fisk som ska slaktas efter 21.00 ikväll Ikväll tror jag inte på något Bountypris alls eftersom jag kommer att vinna hela turneringen. Vi ses... Mvh SportingbetEric Citera
K_MaN Postad 8 November , 2006 Rapport Postad 8 November , 2006 Vart är allt försnack?Jag kan förstå att ni känner er uppgivna på förhand, men ni kan väl åtminstone låtsas? ? Om det känns bättre för er så kan jag klisktra upp en post-it lapp som täcker ett av mina hålkort under turneringen. Säg bara till. Allt för att ni ska få hoppet tillbaka. TheClone (Läs TheKlonk), vinner du ikväll kommer jag inte bara byta namn till Di_Fisho utan jag garanterar dig att jag kommer att göra allt som du kommer att be mig om.... Citera
K_MaN Postad 8 November , 2006 Rapport Postad 8 November , 2006 Jag har laddat med att äta en underbar ugnstekt lax till lunch bara för att få lite försmak på all fisk som ska slaktas efter 21.00 ikväll Ikväll tror jag inte på något Bountypris alls eftersom jag kommer att vinna hela turneringen. Jag har varit ute efter dig länge..... Ikväll är du nummer ETT på min FISK lista... Citera
Recommended Posts