rosjon Postad 4 Juli , 2007 Rapport Share Postad 4 Juli , 2007 Nu gäller det att få en bra start i Augusti. Det måste gå att få ihop mycket folk när extra priserna är större än dem i de vanliga rankingturneringarna. Ju mer människor desto större värde. Mailutskick vore inte dumt samt att se till att hamna i pf.nu kalender och header.Dessutom varför inte sikta in sig även på proshark.... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Odrike Postad 9 Juli , 2007 Rapport Share Postad 9 Juli , 2007 Halsning fran Japan Nice for mig att det ar paus pa turneringarna. Annars trist att det ar daligt intresse just nu. Hoppas att det framfor allt ar pga att det blev en sondag. Annars ar val monaden lite seg for pokerspel antar jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
wildbrain Postad 1 Augusti , 2007 Rapport Share Postad 1 Augusti , 2007 nu e det Augusti, blir det nån nystart? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ParadiseEric Postad 1 Augusti , 2007 Författare Rapport Share Postad 1 Augusti , 2007 nu e det Augusti, blir det nån nystart? Hej, Nej, vi tar semester även i Augusti när det gäller dessa turneringar. Allt för att folk ska komma tillbaka efter semestern och för att vi ska få bra med folk i dessa. Vi återkommer med information gällande september. Mvh ParadiseEric Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
wildbrain Postad 3 September , 2007 Rapport Share Postad 3 September , 2007 det e snart onsdag och nu e det September, e det nån turre på G? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ParadiseEric Postad 3 September , 2007 Författare Rapport Share Postad 3 September , 2007 det e snart onsdag och nu e det September, e det nån turre på G? Vi siktar på en comeback för dessa turneringar under oktober. Mvh ParadiseEric Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
rosjon Postad 8 September , 2007 Rapport Share Postad 8 September , 2007 Låter bra! Glöm inte rankingmomentet, de dubbla prispengarna och aggressiv marknadsföring mot pf.nu OCH ProSharks. Kan ju alltid hetsa oss mot varandra: Prosharks, fiskarnas hemvist Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ParadiseEric Postad 17 September , 2007 Författare Rapport Share Postad 17 September , 2007 Nu är det klart med nya forumturneringar på Paradise Poker för oktober. Ni hittar hela schemat och mer info i första inlägget i denna tråd. Mvh ParadiseEric Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
rosjon Postad 20 September , 2007 Rapport Share Postad 20 September , 2007 Trevligt, gäller samma erbjudande prosharkare? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ParadiseOscar Postad 21 September , 2007 Rapport Share Postad 21 September , 2007 Trevligt, gäller samma erbjudande prosharkare? Nej, men eftersom du har skrivit här är du ju PF.nu:are också. Mvh ParadiseOscar Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Odrike Postad 25 September , 2007 Rapport Share Postad 25 September , 2007 Länge sedan man spelade turnering, ska bli skoj. Hoppas folk är medvetna om hur bra dessa turneringar är. Kan ni inte se till att få upp dessa i Forumkalendern? Kanske en extra bounty för att fira återkomsten?? Förslagsvis bountypris ett inköp till månadsfinalen. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
rosjon Postad 2 Oktober , 2007 Rapport Share Postad 2 Oktober , 2007 Tänkte mest att man kunde attrahera fler spelare om man gjorde lite reklam på prosharks också. Håller med om att dessa turneringar borde finnas med i forumets kalender. Jag spelar, räkna med mig! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
rosjon Postad 3 Oktober , 2007 Rapport Share Postad 3 Oktober , 2007 Vilka ska vara med? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
UMB65 Postad 3 Oktober , 2007 Rapport Share Postad 3 Oktober , 2007 Om delatagarantalet inte är för lågt så ska jag vara med. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
hogge75 Postad 3 Oktober , 2007 Rapport Share Postad 3 Oktober , 2007 Vilka ska vara med? Jag är med Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ParadiseOscar Postad 3 Oktober , 2007 Rapport Share Postad 3 Oktober , 2007 Ni missar väl inte detta? Som vanligt dubblar vi alla vinster och bättre turnering än så här tror jag blir svårt att hitta ikväll. Sprid ordet till vänner och bekanta. 2500 i startstack, €15+1 inköp och dubbla prispengar. Klockan 20 ikväll kör vi! Mvh ParadiseOscar Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
UMB65 Postad 3 Oktober , 2007 Rapport Share Postad 3 Oktober , 2007 När börjar registreringen? Kommer turneringen vara lösenordsskyddad? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ParadiseOscar Postad 3 Oktober , 2007 Rapport Share Postad 3 Oktober , 2007 När börjar registreringen? Kommer turneringen vara lösenordsskyddad? Registreringen öppnar 4 timmar innan turneringen börjar. Den är inte lösenordsskyddad. Mvh ParadiseOscar Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
UMB65 Postad 3 Oktober , 2007 Rapport Share Postad 3 Oktober , 2007 Hur begränsas turneringen till medlemmar i forumet då? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
SiggeKeno Postad 3 Oktober , 2007 Rapport Share Postad 3 Oktober , 2007 Det är väl bra om turneringen inte begränsas till forumet? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
UMB65 Postad 3 Oktober , 2007 Rapport Share Postad 3 Oktober , 2007 Jag trodde det var en rankingbaserad återkommmande turnering enbart för medlmmar på fourumet. Om inte så har jag troligen fått allt om bakfoten.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ParadiseOscar Postad 3 Oktober , 2007 Rapport Share Postad 3 Oktober , 2007 Jag trodde det var en rankingbaserad återkommmande turnering enbart för medlmmar på fourumet. Om inte så har jag troligen fått allt om bakfoten.. Turneringen är öppen för alla, men man måste hänga här i forumet för att känna till den. Den marknadsförs inte på något annat sätt och alla de som kämpar i toppen av vår rankinglista är PF:are. Mvh ParadiseOscar Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
UMB65 Postad 3 Oktober , 2007 Rapport Share Postad 3 Oktober , 2007 Inte det lättaste att loogga in på paradise, nån mer än jag som har problem? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
rosjon Postad 3 Oktober , 2007 Rapport Share Postad 3 Oktober , 2007 Då var det tre iaf Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Odrike Postad 3 Oktober , 2007 Rapport Share Postad 3 Oktober , 2007 Jag har reggat mig men var tvungen att starta om datorn. Nu kommer man inte in?!?!?!?! :shock: Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts