illerrre Postad 21 Mars , 2007 Rapport Share Postad 21 Mars , 2007 Jag ska vara med men åker nog först... Kommer inte ihåg senast jag vann något... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
K_MaN Postad 21 Mars , 2007 Rapport Share Postad 21 Mars , 2007 Jag kan nog vara med i 5 minuter.... värt 10 dollar att få hata lite i chatten... det blir Caps lock som gäller!! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
manshora Postad 21 Mars , 2007 Rapport Share Postad 21 Mars , 2007 Jag ska vara med men åker nog först... Kommer inte ihåg senast jag vann något... nåja.. du vann ju iaf förrförra gången ;> Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
DocAman Postad 21 Mars , 2007 Rapport Share Postad 21 Mars , 2007 På onsdag kväll klockan 21 kör vi som vanligt! Dubbla prispengar och vinnaren får även inträde till söndagens $25 000 Guaranteed, värde $44. Dessutom, kan vi lova forumets hetaste chatt Lycka till - vi ses! Mvh SportingbetEric Låter bra. Men läs din inkorg är du snäll! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Odrike Postad 21 Mars , 2007 Rapport Share Postad 21 Mars , 2007 Kul att det blev lite fler spelare denna gång. Synd bara att man tiltade ut ganska omedelbart. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
SouthEast Postad 21 Mars , 2007 Rapport Share Postad 21 Mars , 2007 Me is Bubbleboy Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
manshora Postad 21 Mars , 2007 Rapport Share Postad 21 Mars , 2007 klonk ;> Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
manshora Postad 21 Mars , 2007 Rapport Share Postad 21 Mars , 2007 Me is Bubbleboy du som nickar miklan? eller miklon eller vad det var Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
K_MaN Postad 22 Mars , 2007 Rapport Share Postad 22 Mars , 2007 Kul att det blev lite fler spelare denna gång. Synd bara att man tiltade ut ganska omedelbart. Borde finns ett tröstpris till den som åkt ut FÖRST flest gånger på ett helt år!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
STO Postad 22 Mars , 2007 Rapport Share Postad 22 Mars , 2007 Borde finns ett tröstpris till den som åkt ut FÖRST flest gånger på ett helt år!!! LOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOL Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ParadiseEric Postad 22 Mars , 2007 Författare Rapport Share Postad 22 Mars , 2007 Vi gratulerar gårdagens tre ITM-lirare! 1. manshora - $85 extra + inträde i söndagens $25k-garanti 2. j0ntan - $51 extra 3. D´Hoffryn - $34 extra Extra pengar kommer in under förmiddagen. Samma tid och plats nästa vecka, såklart! Mvh SportingbetEric Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
manshora Postad 22 Mars , 2007 Rapport Share Postad 22 Mars , 2007 LOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOL vart höll du hus? chatten har aldrig vart så trött som igår Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
STO Postad 22 Mars , 2007 Rapport Share Postad 22 Mars , 2007 vart höll du hus? chatten har aldrig vart så trött som igår Eftersom ingen av sportingbets representanter vågade vara med så bojkottade jag gårdagens turre;-) De måste sluta med inköp till 25k och ha en bounty istället. Vem fan orkar sitta och lira för vinsten på PF turren! Slå ut bountyn är ju liksom halva grejen med denna turre, den andra halvan är att fylla chatten med skitsnack!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
manshora Postad 22 Mars , 2007 Rapport Share Postad 22 Mars , 2007 Eftersom ingen av sportingbets representanter vågade vara med så bojkottade jag gårdagens turre;-) De måste sluta med inköp till 25k och ha en bounty istället. Vem fan orkar sitta och lira för vinsten på PF turren! Slå ut bountyn är ju liksom halva grejen med denna turre, den andra halvan är att fylla chatten med skitsnack!!! ja, inte specielt sugen på att köra turren på sönda, skulle hellre ha pengarna. jag har inte vart med en enda gång då det vart bounty, o jag har väl vart med 5-6 gånger iaf. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Odrike Postad 22 Mars , 2007 Rapport Share Postad 22 Mars , 2007 Borde finns ett tröstpris till den som åkt ut FÖRST flest gånger på ett helt år!!! Hahaha, Jag han inte ens sätta mig tillrätta innan jag såg att du var ute på andra bordet. Men jag åkte ut nästan lika snabbt. Eftersom ingen av sportingbets representanter vågade vara med så bojkottade jag gårdagens turre;-) De måste sluta med inköp till 25k och ha en bounty istället. Vem fan orkar sitta och lira för vinsten på PF turren! Slå ut bountyn är ju liksom halva grejen med denna turre, den andra halvan är att fylla chatten med skitsnack!!! Du kan ju inte bara svika sådär. Men iofs nu när du inte var med så vågade några nya komma fram. Men jag vill se Kexet nästa vecka. Jag saknar också bountyn, den öppnar upp spelet lite mer. Men jag skulle inte svika onsdagsturneringen det är den enda turneringspoker jag tycker är skoj just nu. BTW: Grattis Manshora Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
manshora Postad 22 Mars , 2007 Rapport Share Postad 22 Mars , 2007 Hahaha, Jag han inte ens sätta mig tillrätta innan jag såg att du var ute på andra bordet. haha jamen, han sa ju att han bara skulle hinna spela 10min, så han gick ju allin varje hand BTW: Grattis Manshora thx ;> Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
SouthEast Postad 22 Mars , 2007 Rapport Share Postad 22 Mars , 2007 du som nickar miklan? eller miklon eller vad det var Me = Miklen Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
manshora Postad 22 Mars , 2007 Rapport Share Postad 22 Mars , 2007 Me = Miklen okajj, kom i bubblan förrförra gången trro ja. det äger nått som sög ennu mer är iofs att jag kom i bubblan på en sattelit till SM i tallin i förrgår, jag kom 2a dvs. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ParadiseEric Postad 28 Mars , 2007 Författare Rapport Share Postad 28 Mars , 2007 Ikväll kör vi igen! Eftersom det är spännande fotboll ikväll så startar turneringen först 22.00 så att ni hinner med kvällens båda godbitar Vi ses! Mvh SportingbetEric Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
SouthEast Postad 28 Mars , 2007 Rapport Share Postad 28 Mars , 2007 Mmmm, fotboll.... Fotbollen börjar kl. 20.45 och är slut ca. 22.30, dvs 30min efter turren börjat. Ibland kan man inte undvika krockar helt enkelt. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mikaela Postad 28 Mars , 2007 Rapport Share Postad 28 Mars , 2007 Funderar på at vara med och sponsra er andra ikväll. Låser i såfall CAPS-LOCK-KNAPPEN OCH VÄSSAR UTROPSTECKENKNAPPEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Lycka till fiskar! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ParadiseEric Postad 28 Mars , 2007 Författare Rapport Share Postad 28 Mars , 2007 Mmmm, fotboll....Fotbollen börjar kl. 20.45 och är slut ca. 22.30, dvs 30min efter turren börjat. Ibland kan man inte undvika krockar helt enkelt. Så sant, men vi gjorde ett försök att minska krocken i alla fall Vi hoppas att Zlatan pytsat in 4 innan halvtid så att ni lugnt kan sätta er och lira klockan 22.00 Mvh SportingbetEric Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mikaela Postad 28 Mars , 2007 Rapport Share Postad 28 Mars , 2007 Vi hoppas att Zlatan pytsat in 4 innan halvtid så att ni lugnt kan sätta er och lira klockan 22.00 Mvh SportingbetEric Hoppas hellre Elmander gör de 4 målen, Zlatan är för dryg... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mikaela Postad 28 Mars , 2007 Rapport Share Postad 28 Mars , 2007 Ikväll kör vi igen! Eftersom det är spännande fotboll ikväll så startar turneringen först 22.00 så att ni hinner med kvällens båda godbitar Vi ses! Mvh SportingbetEric Haha, erkänn, ni glömde bort detta med sommartid Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
manshora Postad 28 Mars , 2007 Rapport Share Postad 28 Mars , 2007 äre nån som ska spela ikväll eller? brukar ju va ett jävla liv här då Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts