illerrre Postad 14 Mars , 2007 Rapport Share Postad 14 Mars , 2007 Sov bara 2 timmar i natt så idag kommer jag nog bara 2a... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Soderbroder Postad 14 Mars , 2007 Rapport Share Postad 14 Mars , 2007 Tänkte göra comeback ikväll så ni kan sluta drömma. fast det är ju bra att komma tvåa också.... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
STO Postad 14 Mars , 2007 Rapport Share Postad 14 Mars , 2007 Jag ser att the _future redan är reggad, MUUUUUUHAHAHA OMG vad det kommer bli komedi idag på denna turre! Om även Di_Fisho och mrambler kommer vara med, då kommer det bli en svårslagen fiskdamm att toppa.... Mitt råd till alla er som vill se den största tomten i pokerns historia: REGGA ER TILL TURREN NU!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Odrike Postad 14 Mars , 2007 Rapport Share Postad 14 Mars , 2007 Jag ser att the _future redan är reggad, MUUUUUUHAHAHAOMG vad det kommer bli komedi idag på denna turre! Om även Di_Fisho och mrambler kommer vara med, då kommer det bli en svårslagen fiskdamm att toppa.... Mitt råd till alla er som vill se den största tomten i pokerns historia: REGGA ER TILL TURREN NU!!! Har du skrämt bort alla nu. :shock: Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
STO Postad 14 Mars , 2007 Rapport Share Postad 14 Mars , 2007 GG grabbar! äntligen lite action, the_future är så jävla skön! haha Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Odrike Postad 14 Mars , 2007 Rapport Share Postad 14 Mars , 2007 ffs så riggat. Jaja jag lyckades med mitt huvudmål iallafall. Kexet är numera min B**ch. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
K_MaN Postad 14 Mars , 2007 Rapport Share Postad 14 Mars , 2007 ffs så riggat. Håller med till 100%, det är ju det jag sagt hela tiden Jaja jag lyckades med mitt huvudmål iallafall. Samma här jag tog mig till finalbord.... det var länge sen sist! Kexet är numera min B**ch. Dags att vi går o skottar mot han snart eller? Säg till när du är redo Rakelover så kör vi!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
STO Postad 14 Mars , 2007 Rapport Share Postad 14 Mars , 2007 Håller med till 100%, det är ju det jag sagt hela tiden Samma här jag tog mig till finalbord.... det var länge sen sist! Dags att vi går o skottar mot han snart eller? Säg till när du är redo Rakelover så kör vi!!! Säg tid och plats så är jag där! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Odrike Postad 14 Mars , 2007 Rapport Share Postad 14 Mars , 2007 Dags att vi går o skottar mot han snart eller? Säg till när du är redo Rakelover så kör vi!!! Trots att det är frestande så är det bättre att ta det lite lugnt. Jag tror Kexet har fått nog av förnedring idag. Kexet det är bäst om du förbereder med värktabletter. Så du kan lindra smärtan från behandlingen du kommer att få nästa vecka. :lol: Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ParadiseEric Postad 15 Mars , 2007 Författare Rapport Share Postad 15 Mars , 2007 Vi gratulerar gårdagens tre ITM-lirare! 1. mrrambler - $50 extra + inträde i söndagens $25k-garanti 2. Kassoren - $30 extra 3. Rakelover - $20 extra Extra pengar kommer in under förmiddagen. Samma tid och plats nästa vecka, såklart! Mvh SportingbetEric Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
STO Postad 15 Mars , 2007 Rapport Share Postad 15 Mars , 2007 Vi gratulerar gårdagens tre ITM-lirare! 1. mrrambler - $50 extra + inträde i söndagens $25k-garanti 2. Kassoren - $30 extra 3. Rakelover - $20 extra Extra pengar kommer in under förmiddagen. Samma tid och plats nästa vecka, såklart! Mvh SportingbetEric Hur fan kan ni låta mrambler vinna? Vem var det som slog ut mig? Jag är skyldig dig en glass! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Odrike Postad 15 Mars , 2007 Rapport Share Postad 15 Mars , 2007 Vem var det som slog ut mig? Jag är skyldig dig en glass! Det var BadMother som skrapade upp smulorna som jag lämnade. Så jag antar att du får skicka glassen till honom. Hur fan kan ni låta mrambler vinna? Man lär sig något nytt varje gång. Helt klart spelar jag uruselt mot honom. Samma sak skedde en tidigare turnering då jag hade lika svårt mot mrambler i slutet. Nästa gång ska jag spela lite bättre mot honom. Grattis till vinsten mrambler, gl på söndag. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mrambler Postad 15 Mars , 2007 Rapport Share Postad 15 Mars , 2007 ...Nästa gång ska jag spela lite bättre mot honom.Grattis till vinsten mrambler, gl på söndag. Tack, ser fram emot nästa gång. Hoppas det är lite mer spelare med då. Nu bestod ju halva startfältet av sådana "fugly fishes" som Kexet, Fishoo, Mother och Future. Det är inte så svårt att hamna ITM då. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
K_MaN Postad 15 Mars , 2007 Rapport Share Postad 15 Mars , 2007 Tack, ser fram emot nästa gång. Hoppas det är lite mer spelare med då. Nu bestod ju halva startfältet av sådana "fugly fishes" som Kexet, Fishoo, Mother och Future. Det är inte så svårt att hamna ITM då. Jag citerar BadMother: Man måste spela som en stor FISK för att vinna denna stora FISK turnering!! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
manshora Postad 15 Mars , 2007 Rapport Share Postad 15 Mars , 2007 Jag citerar BadMother: Man måste spela som en stor FISK för att vinna denna stora FISK turnering!! fast, det är inte lätt att hitta en SnG med bättre motstånd i Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Odrike Postad 17 Mars , 2007 Rapport Share Postad 17 Mars , 2007 fast, det är inte lätt att hitta en SnG med bättre motstånd i Åja så illa är det inte. Du bara inbillar dig. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ParadiseEric Postad 20 Mars , 2007 Författare Rapport Share Postad 20 Mars , 2007 På onsdag kväll klockan 21 kör vi som vanligt! Dubbla prispengar och vinnaren får även inträde till söndagens $25 000 Guaranteed, värde $44. Dessutom, kan vi lova forumets hetaste chatt Lycka till - vi ses! Mvh SportingbetEric Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
STO Postad 20 Mars , 2007 Rapport Share Postad 20 Mars , 2007 På onsdag kväll klockan 21 kör vi som vanligt! Dessutom, kan vi lova forumets hetaste chatt Mvh SportingbetEric Vi saknar den STÖRSTA fisken av dem alla: SBSWE! Längtar efter att håna dig i chatten Var inte en toffel nu och kom loss från frugan för en gångs skull! /Kexet Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
STO Postad 21 Mars , 2007 Rapport Share Postad 21 Mars , 2007 Är det ingen bounty ikväll, vet e fan om jag orkar vara med! Tiltar sönder mig på att inte få köra över någon av Sportingbet- Eric/Oskar! Men ni vågar väl inte vara med som vanligt era FISKAR!!! (Kanske mamma/flickvän kan ge er tillstånd att spela ikväll!??) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
STO Postad 21 Mars , 2007 Rapport Share Postad 21 Mars , 2007 Jag har haft en liten break från pokern men nästa vecka gör MAESTRO Comeback! Då ska du få se på härligt snack och grym poker! Fan vad det är ovanligt att du är med nu! Inte tid för hat i chatten längre? Har du gulat kontot eller kanske skaffat sambo??? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
SouthEast Postad 21 Mars , 2007 Rapport Share Postad 21 Mars , 2007 Får se om jag orkar ikväll. Går så bra i CG för tillfället..... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
K_MaN Postad 21 Mars , 2007 Rapport Share Postad 21 Mars , 2007 Fan vad det är ovanligt att du är med nu!Inte tid för hat i chatten längre? Har du gulat kontot eller kanske skaffat sambo??? 1. Kontot är inte gulat, däremot är den riggad! Men Maestro ger inte upp så lätt! 2. Sambo är ett starkt ord..... men jag kan nog inte vara med ikväll.... ska på date med en riktig pangbrud! (Och nej det är inte min lillasyster).... Så till er alla FISKAR o TOMTAR..... ha en trevlig chatt! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Odrike Postad 21 Mars , 2007 Rapport Share Postad 21 Mars , 2007 Va fan!!! Ska jag sitta och spela ensam nu??? Jag kanske vinner inträdet till söndagsturneringen på walk over. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
1891 Postad 21 Mars , 2007 Rapport Share Postad 21 Mars , 2007 Va fan!!! Ska jag sitta och spela ensam nu??? Jag kanske vinner inträdet till söndagsturneringen på walk over. Verkar som det! Varken Eric eller Oskar verkar ju vara med i matchen längre.... Grabbarna verkar ha tappat gnistan..... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
manshora Postad 21 Mars , 2007 Rapport Share Postad 21 Mars , 2007 Va fan!!! Ska jag sitta och spela ensam nu??? Jag kanske vinner inträdet till söndagsturneringen på walk over. nja, blir HU sånna fall, jag ska va med hur som helst Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts