STO Postad 8 December , 2006 Rapport Share Postad 8 December , 2006 Ok guys! Då är tilten över och kontot gulad!!! Hann även med att donera ca 1000 dollar till ebisumaru HU! Det var ett nöje att spela med er denna turnering på onsdagar.... det var kul så länge det varade... hoppas ni hittar en lika stor fisk som mig även i framtiden.... R.I.P Di_Maestro! /Di_Fisho Vilket skitsnck! TILTA SÖNDER MIG! Spelar man på NL400-NL1000 i vanliga fall lär inte kontot bli gulat av $1000. Däremot börjar man undra om inte PF-turren är super-riggad, är ju helt omöjligt att vinna all in preflop om man är över 70% favorit!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mikaela Postad 8 December , 2006 Rapport Share Postad 8 December , 2006 Är det inga extrabonusar för flera itm under denna månad? På grund av att antalet deltagare i onsdagsturneringarna varit litet valde vi att tillfälligt sluta med extrapriserna. Vi hoppas kunna återuppta konceptet under september, men för att det ska vara realistiskt ser vi helst att 15-20 spelare ställer upp varje vecka. Kom ihåg att vi fortfarande dubblar alla vinster så se till att polarna också är med och spelar! Mvh SportingbetOscar Kanske dags att återinföra detta system nu eller? Vi är ju över 15 varje vecka nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Odrike Postad 10 December , 2006 Rapport Share Postad 10 December , 2006 Finns inte en chans att jag inte vinner denna vecka. Riggen slog mig förra veckan men nu är jag på gränsen till oövervinnerlig. Inte ens tomten ebisumaru ska kunna klonka mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mikaela Postad 11 December , 2006 Rapport Share Postad 11 December , 2006 Finns inte en chans att jag inte vinner denna vecka. Riggen slog mig förra veckan men nu är jag på gränsen till oövervinnerlig. Inte ens tomten ebisumaru ska kunna klonka mig. Jag har tränat klonkar hela helgen! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
SouthEast Postad 11 December , 2006 Rapport Share Postad 11 December , 2006 "De e min tur nu...." Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ParadiseOscar Postad 13 December , 2006 Rapport Share Postad 13 December , 2006 Om det är någons tur, så är det min! $50-bounty på mig i afton. Mvh SportingbetOscar Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
SiggeKeno Postad 13 December , 2006 Rapport Share Postad 13 December , 2006 Kenos raka grabbar är mkt nöjda efter att SiggeKeno kommit tvåa i senaste turneringen. Den här gången är de mer på kriggstigen och det ryktas att Duhördes anhängare får passa sig efter turneringen. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Nicropoker Postad 13 December , 2006 Rapport Share Postad 13 December , 2006 Hinner jag hem från jobbet så är jag lätt med! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Hetast Postad 13 December , 2006 Rapport Share Postad 13 December , 2006 Kenos raka grabbar är mkt nöjda efter att SiggeKeno kommit tvåa i senaste turneringen. Den här gången är de mer på kriggstigen och det ryktas att Duhördes anhängare får passa sig efter turneringen. Haha... Bara för det så måste ja ju spela ikväll... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Odrike Postad 13 December , 2006 Rapport Share Postad 13 December , 2006 Detta ska bli skoj. Synd bara att vi saknar några av de roligaste spelarna. Hoppas de dyker upp iallafall nästa turnering. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ludomir Postad 13 December , 2006 Rapport Share Postad 13 December , 2006 Vad nickar Oscar med bountyn? edit: såg nu att det säkert är sbswe... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
stenarn Postad 13 December , 2006 Rapport Share Postad 13 December , 2006 Bra lir! Synd att överkortsriggen inte ville hålla när den vär var till min fördel bara.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ParadiseOscar Postad 13 December , 2006 Rapport Share Postad 13 December , 2006 Underhållande turnering! Tack för god match, samtliga. Miklen använde ett av kvällens tre dussin PP:s för att skicka mig till railen. $50 välförtjänta får han för det! 1. Miklen - $95 + $50 extra 2. DuHörde - $57 extra 3. sbswe - inte en cent extra 4. seeho - $38 extra Vi ses nästa vecka! Mvh SportingbetOscar Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
SouthEast Postad 13 December , 2006 Rapport Share Postad 13 December , 2006 Bockar och tackar. Pocketpairs vart ordet sa Bull. Sorry att ni inte hade en chans. Ska försöka upprepa detta framöver. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ParadiseEric Postad 13 December , 2006 Författare Rapport Share Postad 13 December , 2006 3. sbswe - inte en cent extra Jo då, jag bjuder på lunchen imorrn Bra lirat allihop! Mvh SportingbetEric Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Odrike Postad 13 December , 2006 Rapport Share Postad 13 December , 2006 Grattis till vinsten Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Odrike Postad 20 December , 2006 Rapport Share Postad 20 December , 2006 Hur ligger det till med turnering ikväll? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ParadiseOscar Postad 20 December , 2006 Rapport Share Postad 20 December , 2006 Hur ligger det till med turnering ikväll? Vi kör som vanligt! Samma tid, samma plats! Mvh SportingbetOscar Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
SouthEast Postad 20 December , 2006 Rapport Share Postad 20 December , 2006 Uppställning!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ludomir Postad 20 December , 2006 Rapport Share Postad 20 December , 2006 2 easy for Ludomir Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ParadiseEric Postad 22 December , 2006 Författare Rapport Share Postad 22 December , 2006 Här kommer ett sent grattis, men bättre sent än aldrig! Starkt jobbat! 1. ludomir- $55 extra 2. Kassoren- $33 extra 3. Duvel- $22 extra Skicka mig ett PM med era användarnamn så ska jag ordna in extra prispengar åt er! Vi ses nästa vecka! GOD JUL! Mvh SportingbetEric Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ParadiseOscar Postad 27 December , 2006 Rapport Share Postad 27 December , 2006 Slit er från släkten, julmatsrester och allt det där som hör mellandagarna till för ikväll kl 21 dubblar vi prispengarna igen. God fortsättning! Mvh SportingbetOscar Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Nicropoker Postad 27 December , 2006 Rapport Share Postad 27 December , 2006 Kör en bounty också så ställer jag dig med vad som helst Ses där! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
theo Postad 27 December , 2006 Rapport Share Postad 27 December , 2006 Jag såg på mitt konto idag att jag inte fått den dubbla vinsten från förra veckans spel insatt på mitt konto, fixar ni detta! /Kassoren Efter dagens seger , kan ni ju dubbla den på samma gång tack! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ParadiseOscar Postad 27 December , 2006 Rapport Share Postad 27 December , 2006 Jag såg på mitt konto idag att jag inte fått den dubbla vinsten från förra veckans spel insatt på mitt konto, fixar ni detta! /Kassoren Efter dagens seger , kan ni ju dubbla den på samma gång tack! Jag satte in pengar för föregående veckas turnering tidigare under dagen och ber om ursäkt för att det drog ut på tiden. Bonusdollar för kvällens drabbning går till... 1. Kassoren - $35 extra 2. Nicro1337 - $21 extra 3. SirSteel11 - $14 extra Starkt jobbat, som vanligt! Mvh SportingbetOsar Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts