K_MaN Postad 29 November , 2006 Rapport Postad 29 November , 2006 Hmmm ännu en besvikelse .... men men man åkte ut efter kexet så man får väl nöja sig med det i alla fall... Citera
Odrike Postad 29 November , 2006 Rapport Postad 29 November , 2006 Hmmm ännu en besvikelse .... men men man åkte ut efter kexet så man får väl nöja sig med det i alla fall... Ja att se Kexet åka ur fick en verkligen att le. Förövrigt var ju turnering helt klart riggad denna vecka. Citera
ParadiseEric Postad 29 November , 2006 Författare Rapport Postad 29 November , 2006 Stort Grattis till er som placerade er ITM ikväll och får dubbla prispengar! Starkt jobbat! 1. The_future- $95 extra 2. Siggekeno- $57 extra 3. Wild8rain- $38 extra Vinnaren The_future var också ofin nog att slå ut vår bounty sbswe och kommer belönas med $50 extra för det! Extra prispengar kommer in på spelkontot imorgon förmiddag. Vi ses nästa vecka! Mvh SportingbetEric Citera
K_MaN Postad 29 November , 2006 Rapport Postad 29 November , 2006 1. The_future- $95 extra Vinnaren The_future var också ofin nog att slå ut vår bounty sbswe och kommer belönas med $50 extra för det! OMG hur gick detta till? Måste ha varit riggad!!! Citera
The_future Postad 30 November , 2006 Rapport Postad 30 November , 2006 OMG hur gick detta till? Måste ha varit riggad!!! Helt klart riggat, tog alldeles för lång tid att slå ut alla fiskar!!!!! Hoppas ni har lärt er att jag tar hem turren varje vecka!! Så ni kan spara era pengar och köpa godis för istället, eller ännu bättre berätta för alla ni känner att nästa vecka kan de få möta en bra pokerspelare på turneringen. Kexet och Di_Fishoooo ska hamna även nästa vecka där de hör hemma, i botten!!!!!!! Citera
Nickefik Postad 30 November , 2006 Rapport Postad 30 November , 2006 The_future, grattis till andra platsen! Bra spelat! Citera
K_MaN Postad 30 November , 2006 Rapport Postad 30 November , 2006 Helt klart riggat, tog alldeles för lång tid att slå ut alla fiskar!!!!! Hoppas ni har lärt er att jag tar hem turren varje vecka!! Kexet och Di_Fishoooo ska hamna även nästa vecka där de hör hemma, i botten!!!!!!! Ärligt talat hur kan denna tomte få vinna denna turnering? Han måste ha klonkat loss igår eller? Jag själv såg hur han bustade ramblers AA.... Nej jag mår fan psykiskt dåligt av detta...... /Di_Fisho Citera
STO Postad 30 November , 2006 Rapport Postad 30 November , 2006 OMG!!!!!!!!!! Det kan fan inte vara sant, inte nog med att jag var på grymt slaskhumör igår, Framtiden går och klonkar hem turren!!! Det kan ju inte vara sant???????????????!!!!! Det är ju den största Tomten på denna planet!!!! Kommer fan drömma mardrömmar om hur alla kan låta supertomten vinna! Var ju ruggigt kall själv igår , mitt problem är att jag inte orkar med en $10 turre, men NÅGON måste väl vara bättre än Framtiden iaf.?????? Hur kunde det ske att han vann????? Citera
K_MaN Postad 30 November , 2006 Rapport Postad 30 November , 2006 Det kan ju inte vara sant???????????????!!!!! Det är ju den största Tomten på denna planet!!!! Jag känner mig besviken trodde det var jag som hade den titeln Kexet, vi kanske borde samla våra krafter o slå ut alla tomtar först innan vi gör slut på varann. Så mitt förslag är att vi lägger ner stridsyxan mellan oss tills vi är HU. Vi kan ju inte låta tomtarna klonka varje vecka!!!! Citera
mrambler Postad 30 November , 2006 Rapport Postad 30 November , 2006 Jag har börjat läsa en ny poker bok för barnen. "Vår svenske tomte. Sägner och folktro Schön, Ebbe Inbunden. Hjalmarson & Högberg Bokf.AB, Sverige, 200611." Hela boken handlar om the Future Citera
K_MaN Postad 30 November , 2006 Rapport Postad 30 November , 2006 Jag har börjat läsa en ny poker bok för barnen."Vår svenske tomte. Sägner och folktro Schön, Ebbe Inbunden. Hjalmarson & Högberg Bokf.AB, Sverige, 200611." Hela boken handlar om the Future Jag har ett tips till dig o dina barn: "Di Maestro Y Las Magas / The Master And The Wizards" Jodorowsky, Alejandro. Titeln säger väl det mesta Citera
SouthEast Postad 30 November , 2006 Rapport Postad 30 November , 2006 Tvååriga sonen föredrar när pappa läser serien om Storpotäten: Vol 1. Storpotäten och kortleken Vol 2. Storpotäten Klonkar Vol 3. Storpotäten Tiltar Vol 4. Storpotäten äter Di Fisho Vol 5. Storpotäten sätter sig på Kexet Vol 6. Storpotäten och Tomten slaskar. Vol 7. Storpotäten läxar upp mästaren (Di Maestro) Kommande: Vol 8. Storpotäten in Vegas baby Vol 9. Storpotäten självbiografi Citera
STO Postad 30 November , 2006 Rapport Postad 30 November , 2006 Det kan ju inte vara sant???????????????!!!!! Det är ju den största Tomten på denna planet!!!! Jag känner mig besviken trodde det var jag som hade den titeln Kexet, vi kanske borde samla våra krafter o slå ut alla tomtar först innan vi gör slut på varann. Så mitt förslag är att vi lägger ner stridsyxan mellan oss tills vi är HU. Vi kan ju inte låta tomtarna klonka varje vecka!!!! OK, nästa gång slår vi ut all andra först och sen kör vi en riktig HAT-MATCH!!! Jag vrider mig redan nu av garv hur chatten kommer se ut i en HU mellan dig och mig! Citera
STO Postad 30 November , 2006 Rapport Postad 30 November , 2006 Tvååriga sonen föredrar när pappa läser serien om Storpotäten: Vol 1. Storpotäten och kortleken Vol 2. Storpotäten Klonkar Vol 3. Storpotäten Tiltar Vol 4. Storpotäten äter Di Fisho Vol 5. Storpotäten sätter sig på Kexet Vol 6. Storpotäten och Tomten slaskar. Vol 7. Storpotäten läxar upp mästaren (Di Maestro) Kommande: Vol 8. Storpotäten in Vegas baby Vol 9. Storpotäten självbiografi RING KLINIKEN! Citera
mrambler Postad 30 November , 2006 Rapport Postad 30 November , 2006 Jag har börjat läsa en ny poker bok för barnen."Vår svenske tomte. Sägner och folktro Schön, Ebbe Inbunden. Hjalmarson & Högberg Bokf.AB, Sverige, 200611." Hela boken handlar om the Future Jag har ett tips till dig o dina barn: "Di Maestro Y Las Magas / The Master And The Wizards" Jodorowsky, Alejandro. Titeln säger väl det mesta Vad titeln säger vet jag inte, men inget om Di Fisho? Sen letar jag efter en annan bok som heter "Hur man dödar en tomte". Nån som kan hjälpa mig hitta den? Citera
K_MaN Postad 30 November , 2006 Rapport Postad 30 November , 2006 OK, nästa gång slår vi ut all andra först och sen kör vi en riktig HAT-MATCH!!! Bra då är vi överens! Se upp grabbar för två stormakter har gått i allians nu!! Jag vrider mig redan nu av garv hur chatten kommer se ut i en HU mellan dig och mig! Jag garanterar dig att turneringen kommer att krascha pga överbelastning!! Citera
Nickefik Postad 30 November , 2006 Rapport Postad 30 November , 2006 Bra då är vi överens! Se upp grabbar för två stormakter har gått i allians nu!! Jag skälver av rädsla.... törs... inte... vara... med... nästa... onsdag... Nu har jag ett super skarpt modem med en grym hastighet, så nästa onsdag kommer ordningen att återställas: TheClone kommer att håva upp alla små taniga fiskar ur havet och äta sig mätt. Citera
Odrike Postad 6 December , 2006 Rapport Postad 6 December , 2006 Bra då är vi överens! Se upp grabbar för två stormakter har gått i allians nu!! Jag skälver av rädsla.... törs... inte... vara... med... nästa... onsdag... Nu har jag ett super skarpt modem med en grym hastighet, så nästa onsdag kommer ordningen att återställas: TheClone kommer att håva upp alla små taniga fiskar ur havet och äta sig mätt. Du har varit en liten fegis. Det ska bli riktigt kul att förnedra dig. Här kommer en hälsning till de som ska spela idag. Bara så ni vet vad jag ska göra med er. http://www.youtube.com/watch?v=pKm9b6wow-4 Citera
Odrike Postad 6 December , 2006 Rapport Postad 6 December , 2006 Det blir väl en turnering denna vecka eller? Citera
ParadiseEric Postad 6 December , 2006 Författare Rapport Postad 6 December , 2006 Det blir väl en turnering denna vecka eller? Givetvis! Klockan 21 kör vi ikväll! Mvh SportingbetEric Citera
K_MaN Postad 6 December , 2006 Rapport Postad 6 December , 2006 Här kommer en hälsning till de som ska spela idag. Bara så ni vet vad jag ska göra med er. http://www.youtube.com/watch?v=pKm9b6wow-4 Hehe den var riktig bra! Se upp fiskar för ikväll gör det inta bara ont, utan det kommer att smaka också! Citera
K_MaN Postad 6 December , 2006 Rapport Postad 6 December , 2006 Det blir väl en turnering denna vecka eller? Visst har det varit relativt tyst från alla fiskar o tomtar denna vecka! De vet väl att de inte har en chans mot mig o Kexet ikväll.... jag känner mig så överlägsen idag att jag t.o.m ska ge er alla fiskar ett försprång.... jag kommer att sitta ut första kvarten! Sno hur mkt blinds ni vill medans ni kan! P.S. Att jag sitter ut betyder inte att det kommer vara tyst i chatten Citera
Odrike Postad 6 December , 2006 Rapport Postad 6 December , 2006 Det blir väl en turnering denna vecka eller? Visst har det varit relativt tyst från alla fiskar o tomtar denna vecka! De vet väl att de inte har en chans mot mig o Kexet ikväll.... jag känner mig så överlägsen idag att jag t.o.m ska ge er alla fiskar ett försprång.... jag kommer att sitta ut första kvarten! Sno hur mkt blinds ni vill medans ni kan! P.S. Att jag sitter ut betyder inte att det kommer vara tyst i chatten Jag känner mig också väldigt stark idag. Detta kommer bli en ordentlig fight, och dina blinds ska jag ta under hela turneringen. Citera
STO Postad 6 December , 2006 Rapport Postad 6 December , 2006 Det blir väl en turnering denna vecka eller? Visst har det varit relativt tyst från alla fiskar o tomtar denna vecka! De vet väl att de inte har en chans mot mig o Kexet ikväll.... jag känner mig så överlägsen idag att jag t.o.m ska ge er alla fiskar ett försprång.... jag kommer att sitta ut första kvarten! Sno hur mkt blinds ni vill medans ni kan! P.S. Att jag sitter ut betyder inte att det kommer vara tyst i chatten Just det ja, jag skulle ju inte slå ut fisken förän HU denna vecka! Hmm, då måste jag ju försöka spela turren på riktigt denna vecka.... OK, FISHOOOOOOOOO man får gratulera till andraplatsen om du tar dig till HU!! Hur blev det med förslaget om att köra en liknande turre med högre insats??? Citera
K_MaN Postad 6 December , 2006 Rapport Postad 6 December , 2006 OK, FISHOOOOOOOOO man får gratulera till andraplatsen om du tar dig till HU!! Se du till att ta dig till finalbordet först så får vi se vad som händer sen! Hur blev det med förslaget om att köra en liknande turre med högre insats??? Samla ihop några fiskar så skapar vi en egen turnering..... den kan väl heta: Smula Kexet eller nåt liknande! Citera
Recommended Posts