Gå till innehåll

PF.nu-turnering 31 oktober, 20.00 - Månadsfinal


ParadiseEric

Recommended Posts

Enda sättet för honom att vinna mot mig är ju om vi ställer in bägge två utan att titta på korten. ;)

 

:D Kanske det.

Men nu när Di_Maestro har förklarat krig mot mig också så får jag väl se till att det det blir namnbyte. Dvs Jag får väl offra mig och nöja mig med andraplatsen.

 

Men maestro du har fortfarande chansen att dra tillbaka din krigsförklaring. Jag väntar forfarande på ett PM. ;)

 

 

Ingen fara krig måste utövas på flera fronter... .. Samt All in första handen gäller fortfarande bara jag hamnar på samma bord med Kexet!

 

Bry dig inte så mycket om Kexet. Han har kommit till insikt, jag tror inte ens han ställer upp nästa onsdag. Om han kommer så har han nog byxorna redan nerdragna då han vet vad som väntar honom. :lol:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 1,1k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

 

Bry dig inte så mycket om Kexet. Han har kommit till insikt, jag tror inte ens han ställer upp nästa onsdag. Om han kommer så har han nog byxorna redan nerdragna då han vet vad som väntar honom. :lol:

:evil::evil::evil::evil::evil::evil:

Hur kan man vara så kaxig bara för att man hade så sjuk tur att man lyckades klonka hem lite kaffepengar en onsdag???

Och för din veto är den enda gången jag har mina byxor nere i sällskap med en kvinna.

Är tyvärr inte sugen att dra ner de för dig, har en annan läggning än dig. Men jag lägger inga värderingar i det, helt ok för mig!

 

Klonkar man kort på turn & river hela tiden så är det ju inte så svårt att vinna, krävs inga skills direkt! Men det kan ju inte vara så länge.......

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Undrar om det finns intressa här på forumet att öka insattsen lite på pf-turren, säg tex. $50?

 

Eller blir det då för dyrt för sportingbet att dubbla pengarna(man kan ju sätta tak på extrapengarna också)?

 

Kanske skulle det locka lite fler spelare, samt göra att det även blev lite värde i att spela en turre på 20-25 pers som tar 3 timmar!

Enda anledningen till att spela den som den är nu, är ju det sköna snacket i chatten , och här på forumet!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Och för din veto är den enda gången jag har mina byxor nere i sällskap med en kvinna.

 

Vi ska nog ändra på detta nästa onsdag!!! Du skall få åka på en resa så att du inte ens vet vad du heter.... :lol:

 

 

Klonkar man kort på turn & river hela tiden så är det ju inte så svårt att vinna, krävs inga skills direkt! Men det kan ju inte vara så länge.......

 

Kräver inga skills att klonka håller med dig men det behövs BALLS! Och det har alla fiskar!!!!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Undrar om det finns intressa här på forumet att öka insattsen lite på pf-turren, säg tex. $50?

 

Låter som en bra ide. Man kan väl prova en gång o se hur många som är intresserade....

 

Enda anledningen till att spela den som den är nu, är ju det sköna snacket i chatten , och här på forumet!

 

Håller med till 100% det är riktigt kul att tilta sönder dig i chatten :lol:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Undrar om det finns intressa här på forumet att öka insattsen lite på pf-turren, säg tex. $50?

 

Eller blir det då för dyrt för sportingbet att dubbla pengarna(man kan ju sätta tak på extrapengarna också)?

 

Kanske skulle det locka lite fler spelare, samt göra att det även blev lite värde i att spela en turre på 20-25 pers som tar 3 timmar!

Enda anledningen till att spela den som den är nu, är ju det sköna snacket i chatten , och här på forumet!

 

Jag som tyckte att 10 dollar var mycket. :shock:

50 dollar är ju High Stake

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vart är allt försnack?

Jag kan förstå att ni känner er uppgivna på förhand, men ni kan väl åtminstone låtsas? ?

 

Om det känns bättre för er så kan jag klisktra upp en post-it lapp som täcker ett av mina hålkort under turneringen. Säg bara till. Allt för att ni ska få hoppet tillbaka.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hela dagen är en lång förberedelse inför detta slag. Ska njuta av en lunch på indisk restaurang därefter några timmar meditation. Har nu på förmiddagen spelat mot sämsta tänkbara motstånd för att se till att förbruka alla badbeats som för dagen var riktade mot mig.

 

Oj vad Clone ska bli snopen när jag klonkar ut honom. Han ska nog kunna tystas ganska tidigt. ;)

 

Hoppas nu bara denna turnering är lika riggad som förra. Jag fick nästan bara AA, KK och de lite sämre QQ.

Jag bluffade endast 2 gånger som båda blev synade men jag klonkar ju ändå så det gjorde ju inget. :)

 

/Rakelover

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kul att se så mycket action inför kvällens drabbning :D

 

Men ni behöver inte oroa er... ikväll är det nämligen undertecknad som kommer att spela Bounty under nicket sbswe.

 

Jag har laddat med att äta en underbar ugnstekt lax till lunch bara för att få lite försmak på all fisk som ska slaktas efter 21.00 ikväll ;)

 

Ikväll tror jag inte på något Bountypris alls eftersom jag kommer att vinna hela turneringen. :D

 

Vi ses...

 

Mvh SportingbetEric

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vart är allt försnack?

Jag kan förstå att ni känner er uppgivna på förhand, men ni kan väl åtminstone låtsas? ?

 

Om det känns bättre för er så kan jag klisktra upp en post-it lapp som täcker ett av mina hålkort under turneringen. Säg bara till. Allt för att ni ska få hoppet tillbaka.

 

TheClone (Läs TheKlonk), vinner du ikväll kommer jag inte bara byta namn till Di_Fisho utan jag garanterar dig att jag kommer att göra allt som du kommer att be mig om....

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag har laddat med att äta en underbar ugnstekt lax till lunch bara för att få lite försmak på all fisk som ska slaktas efter 21.00 ikväll ;)

 

Ikväll tror jag inte på något Bountypris alls eftersom jag kommer att vinna hela turneringen. :D

 

Jag har varit ute efter dig länge..... Ikväll är du nummer ETT på min FISK lista... :lol:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...