deadfish Postad 7 Juni , 2006 Rapport Share Postad 7 Juni , 2006 Kanske är en liten gråzon men reklamen med phil var lite små rolig. http://www.fulltiltpoker.com/best-poker-faces-in-the-world.php Glöm inte att sign upp med http://pokerforum.nu/golink.php?l=157 om ni blir sugna att spela där. (kanske bästa att tillägga att det är Pf:s egna affelänk innan jag blir bannad) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
dlinder Postad 7 Juni , 2006 Rapport Share Postad 7 Juni , 2006 Haha fan vad sköna... den sista med Juanda var lite halvtrist först, men även den blev grym med slutet Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
BestPokerDanne Postad 7 Juni , 2006 Rapport Share Postad 7 Juni , 2006 lol den me ivey va grym Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Joyga Postad 7 Juni , 2006 Rapport Share Postad 7 Juni , 2006 ivey´s va ju helt klart ballast. finns det fler olika sådana klipps från olika sajter... dom va najsa Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MajkTheBike Postad 7 Juli , 2006 Rapport Share Postad 7 Juli , 2006 LOL, kul med bra reklam! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
TANDEMCYKELN Postad 7 Juli , 2006 Rapport Share Postad 7 Juli , 2006 ivey´s va ju helt klart ballast. Ivey i kostym! Det var som fan. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
emilio_15 Postad 7 Juli , 2006 Rapport Share Postad 7 Juli , 2006 ivey´s va ju helt klart ballast. Ivey i kostym! Det var som fan. Det hade han i poker magazine också.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
gdaily Postad 7 Juli , 2006 Rapport Share Postad 7 Juli , 2006 Är det QoS som rubrikpillat - jag undrade vad fan Full Tilt har hitta tpå med BestPoker... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
emilio_15 Postad 7 Juli , 2006 Rapport Share Postad 7 Juli , 2006 Är det QoS som rubrikpillat - jag undrade vad fan Full Tilt har hitta tpå med BestPoker... Best poker, sitter inte ihop Full tilt " best pokerfaces.." EDIT: Om man läser den sakta så Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
BestPokerDanne Postad 7 Juli , 2006 Rapport Share Postad 7 Juli , 2006 va synd Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Frege Postad 8 Juli , 2006 Rapport Share Postad 8 Juli , 2006 Är det QoS som rubrikpillat - jag undrade vad fan Full Tilt har hitta tpå med BestPoker... Best poker, sitter inte ihop Full tilt " best pokerfaces.." EDIT: Om man läser den sakta så Ola försökte vara rolig ... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts