Gå till innehåll

$100.000 Guaranteed 10/12 - grattis!!


ParadiseEric

Recommended Posts

  • Svars 71
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Dom har ju ställt in för att det vart så lågt deltagarantal förstår du väl.

 

Åter igen blir man extremt besviken på Sportingbet.

Jag tycker inte ni kan skylla på att felet ligger hos leverantören av plattformen när det står er helt fritt att välja vilken leverantör ni vill.

 

Dessutom förstår jag inte varför ni inte begär att dom fixar problemen ni har haft. Turneringar som inte har några blinds, turneringar som stannar, att man blir utslängd mitt i en turnering och får vänta en kvart på att komma in... ja listan kan göras längre.

 

Funderar starkt på att ta mitt pick och pack ($$$) och sticka ifrån sidan.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag ska tilta sönder mig på 8k istället!

 

Tror dock inte de ställt in pga lågt deltagarantal. De lägger ju trots allt bara 20k ur egen ficka, borde vara småpotatis för dem....

Enligt rykten på andra pokerforum var det just det de gjorde!!!!

 

Hoppas verkligen inte det är sant,ruggig badwill är det ju trots allt!

Konstigt att allt snurrar utom 100k.

Jag var så satans sugen på att spela den turneringen!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Efter samtal med pokersupporten har jag fått besked om att gårdagens $100k-turnering ställdes in pga tekniska problem. Alla inköp (inkl. satellietvinnare) har betalats tillbaka.

 

Någon närmare information än så har jag dessvärre inte och jag kan bara be om ursäkt för det inträffade och samtidigt säga att jag förstår er frustration. Ni som var anmälda till turneringen är välkomna att skicka ett PM (inkludera ert användarnamn är ni snälla!) så ska vi se till att fixa någon liten kompensation.

 

Mvh

SportingbetOscar

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

bra at dom inte kan svare her på forumet på fel reklam och fraud NICE ... cheaters

 

Anledningen till att vi inte svarade på ditt första meddelande är att vi redan förklarat vad den uteblivna turneringen berodde på och dessutom har kompenserat dom spelare som var anmälda.

 

Om vi var otydliga ber jag om ursäkt för det och vill återigen påtala att det handlade om tekniken och inte på något sätt om fraud.

 

Mvh

SportingbetOscar

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 3 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...