Gå till innehåll

Vad har ni för konstiga rekord som ni är stolta över?


förklädda åsnan

Recommended Posts

Hela alfabetet på under två sekunder.

 

Där ligger du i lä.. 1.53 sek inkl åäö.

Vilken sajt? Jag vill prova att utmana, då jag har bytt tangentbord nu och

känner kanske att till och med laptopen kan få vara med och tävla.

 

Jaha, jag trodde ni menade rabbla alfabetet, inte skriva det... Nu var jag helt plötsligt inte lika imponerad... ;)

 

Och jag trodde att de skrev m.h.a. papper och penna, gissa hur besviken jag blev.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 61
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Hela alfabetet på under två sekunder.

 

Där ligger du i lä.. 1.53 sek inkl åäö.

Vilken sajt? Jag vill prova att utmana, då jag har bytt tangentbord nu och

känner kanske att till och med laptopen kan få vara med och tävla.

 

Jag vet inte om det finns någon site där du kan köra detta inkl åäö. Jag satte mitt rekord 1997.

 

Du kan däremot försöka slå mig på http://www.typera.tk (560 @ Swedish Words 1 min).

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag försov mig 8 timmar från jobbet för några dagar sedan. Det måste ju vara någon form av världsrekord.

 

Edit: Inte speciellt stolt över det dock :oops:

 

jag och en polare tog sjuka vilan en dag. var efter fullmoon party december 04. hade dansat på stranden till 10 på morgonen. 10.30 checkade vi ut och 11 gick bussen till båten. på båten sov vi 3h. på bussen till bangkok sov vi 18-06. sedan checkade vi in på hotell och sov 8-18. :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ja urin på skrivbordet tar fan priset... :shock::shock::shock:

 

Jo, det är ju som så här att när jag ska pissa på övervåningen på natten så brukar jag sikta mellan tangentbordet och musmattan....

 

Givetvis så pissas det i Coca-Cola flaskor. Vem vill egentligen springa ner och missa en massa händer? Piss i flaskan = EV+

 

Tro nu inte att de (flaskorna) står framme till allmänbeskådning utan de förvara jag inuti skrivbordet.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kan rapa hela alfabetet. I en rap.

 

Upp till bevis Jennez och lägg upp en ljudfil!

 

Helvete... pallar nog inte det... Kraver lite uppvarmning och det ar bara pa kontoret jag har mic. Vi svenskar har blivit retade for Sverige-T&T matchen av de engelska bookmakersen i flera dagar och en svensk som rapar alfabetet pa kontorstid skulle nog bara ge dem vatten pa sin kvarn...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ja urin på skrivbordet tar fan priset... :shock::shock::shock:

 

Jo, det är ju som så här att när jag ska pissa på övervåningen på natten så brukar jag sikta mellan tangentbordet och musmattan....

 

Givetvis så pissas det i Coca-Cola flaskor. Vem vill egentligen springa ner och missa en massa händer? Piss i flaskan = EV+

 

Tro nu inte att de (flaskorna) står framme till allmänbeskådning utan de förvara jag inuti skrivbordet.

 

Ärligt talat, det är fan fett groteskt :S

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...