hegen Postad 6 Juni , 2006 Rapport Postad 6 Juni , 2006 Någon som prövat denna ännu? Verkar ju bra om det räcker att bli tilldelad kort för att det ska räknas som en raked hand. Kan inte hitta vad det är för insättninskrav för full bonus. Citera
TheEddster Postad 6 Juni , 2006 Rapport Postad 6 Juni , 2006 Var hittar ni den här någonstans? Har suttit och kollat på betfairs hemsida men hittar ingenting... Edit: Dooh, hittade det nu här på PF Citera
snerki Postad 6 Juni , 2006 Rapport Postad 6 Juni , 2006 Om ni ska starta en ny tråd, ta med detaljerna. Blir så jävla jobbigt annars... Citera
pluntzky Postad 6 Juni , 2006 Rapport Postad 6 Juni , 2006 Gör rätt gör om, reglerna för postningar är till för att hållas. För övrigt är det ungefär en 20x bonus eftersom handen bara räknas som rejkad till 1/4 om raken är under 1$. Om du lirar 2/4 och högre är den sweet dock. Citera
Komodo Postad 6 Juni , 2006 Rapport Postad 6 Juni , 2006 20xBonus verkar jobbigt. Borde finnas ett antal 10xbonusar som är mycket lättare att ta Citera
gerulatis Postad 6 Juni , 2006 Rapport Postad 6 Juni , 2006 De bonusar på Crypto brukar ta lika lång tid som en 10x bonus på t ex Ongame när jag spelar där eller t o m ngt snabbare på Crypto. Så dåliga är de inte. Då spelar jag 1/2 FL. Men som sagt de är 2/4 man ska spela om det ska gå snabbt, då är det en 5x bonus. Citera
gdaily Postad 7 Juni , 2006 Rapport Postad 7 Juni , 2006 vilket nätverk tillhör betfair? De bonusar på Crypto... Citera
Patte_p Postad 19 Juni , 2006 Rapport Postad 19 Juni , 2006 Hur funkar denna bonus egentligen? Följande text säger inte mycket: "Kravet för bonusen är totalt 4000 My Poker Points (MPP) för $800 inom 30 dagar från sign-up. Bonusen betalas ut veckovis allt vilket innebär att man inte behöver alla 4000 MPP för att ta del av denna bonus." * Kan man t.ex. sätta in 400$ och spela ihop 2000 MPP? * Bonusen betalas ut veckovis men vid vilka intervaller, vid 100 MPP eller 1000 MPP eller nåt helt annat? Nån som kan berätta hur det ligger till? Citera
hegen Postad 20 Juni , 2006 Författare Rapport Postad 20 Juni , 2006 Mycket enkelt. På onsdagen får du bonus för de poäng du spelat in under veckan. Citera
MajkTheBike Postad 20 Juni , 2006 Rapport Postad 20 Juni , 2006 · Du kommer att tjäna 1 MPP för varje hand som du deltar i där den totala raken är lika med eller mer än en enhet. Detta motsvarar ungefär att delta i en pott som överskrider $20/€20/£20 beroende på vilken valuta du spelar med. · Du kommer att tjäna 0.25 MPP för varje hand som du deltar i där potten överskrider $5/€5/£5 men är under $20/€20/£20 beroende på vilken valuta du spelar med. potten måste alltså upp över €5, helst 20€ för att få poäng! Inget för lowlimit spel alltså! Citera
MP Postad 24 Juni , 2006 Rapport Postad 24 Juni , 2006 Verkligen inget för mikrolimit NL då allså. Citera
Uppenberg Postad 28 Juni , 2006 Rapport Postad 28 Juni , 2006 är det lönt att ta den här om man spelar NL100? finns de gott om FR bord? Citera
snerki Postad 28 Juni , 2006 Rapport Postad 28 Juni , 2006 är det lönt att ta den här om man spelar NL100? finns de gott om FR bord? Jag skulle svara nej på det. Finns betydligt bättre bonusar att tillgå då. Citera
Mogge13 Postad 30 Juni , 2006 Rapport Postad 30 Juni , 2006 Räcker det med att man signar upp idag och sätter in pengar om några dagar för att få bonusen ? ex. Jag signar upp idag men sätter inte in pengar förrän om 2 dagar.. får jag fortf bonusen ? Och det blir inget strul med bonusen om man sätter in pengar fler en 1 gång.. (har lite pengar på neteller för tillfället, därför jag undrar) Citera
Tokmas Postad 30 Juni , 2006 Rapport Postad 30 Juni , 2006 Vad jag har fattat så måste man registrera sig, göra en insättning och spela minst en rakad hand innan den 30:e juni är slut för att man ska kunna få bonusen. Citera
AnnaDea Postad 30 Juni , 2006 Rapport Postad 30 Juni , 2006 Bonusen går UT den 30 juni. Där efter har du 30 dagar på dig. Citera
Mogge13 Postad 5 Juli , 2006 Rapport Postad 5 Juli , 2006 ´Nån som vet vilken tid dom betalar ut bonusen på onsdagar ? (det är väl på onsdagar, eller? ) Citera
hage Postad 5 Juli , 2006 Rapport Postad 5 Juli , 2006 ´Nån som vet vilken tid dom betalar ut bonusen på onsdagar ? (det är väl på onsdagar, eller? ) Nix, men sitter och väntar på min bonus just nu. Meddelar när den kommer in! Citera
Mogge13 Postad 5 Juli , 2006 Rapport Postad 5 Juli , 2006 ´Nån som vet vilken tid dom betalar ut bonusen på onsdagar ? (det är väl på onsdagar, eller? ) Nix, men sitter och väntar på min bonus just nu. Meddelar när den kommer in! Men betalar dom inte ut den veckovis ? Eller måste man spela in alla 4000 mpp för att få den ? Citera
hage Postad 6 Juli , 2006 Rapport Postad 6 Juli , 2006 ´Nån som vet vilken tid dom betalar ut bonusen på onsdagar ? (det är väl på onsdagar, eller? ) Nix, men sitter och väntar på min bonus just nu. Meddelar när den kommer in! Men betalar dom inte ut den veckovis ? Eller måste man spela in alla 4000 mpp för att få den ? den betalas veckovis. Onsdagar tydligen. Sitter på jobbet nu men ska kontrollera om den kommit in när jag kommer hem Citera
Ekenstar Postad 6 Juli , 2006 Rapport Postad 6 Juli , 2006 ´Nån som vet vilken tid dom betalar ut bonusen på onsdagar ? (det är väl på onsdagar, eller? ) Nix, men sitter och väntar på min bonus just nu. Meddelar när den kommer in! Men betalar dom inte ut den veckovis ? Eller måste man spela in alla 4000 mpp för att få den ? den betalas veckovis. Onsdagar tydligen. Sitter på jobbet nu men ska kontrollera om den kommit in när jag kommer hem Den kom idag Citera
Jögge Postad 6 Juli , 2006 Rapport Postad 6 Juli , 2006 är det lönt att ta den här om man spelar NL100? finns de gott om FR bord? Spelar du omaha 0.50-1 Pl så är det inga problem. Citera
Recommended Posts