Gå till innehåll

Att gå upp SNABBT i nivå MED moneymanagement


JMEno1

Recommended Posts

Tror ni man kan gå upp i nivå fortare om man utnyttjar alla valutor som det spelas med? T.ex om man har 750$ = 30 inköp på NL25 lyckas spela upp detta till motsvarande 6000kr för att då gå över till SS och spela NL 1/2 (observera att 2kr är mer än 25 cent med dagens kurs). Detta i samband med att bonushora så klart. Någon som har erfarenhet av detta?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Förutsätter man samma winrate på nivåerna så det ju klart det går fortare att ta mellannivåer istället för att vänta tills man dubblat rullen innan man kan hoppa upp på nästa. Funkar nog, synd bara att man ofta möter olika hårt motstånd på olika nätverk/nivåer ;)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ja precis att först spela NL25 för att gå till NL 1/2 på SS så har man ju faktiskt gått upp i nivå dock vääldigt liten nivå skillnad, men det bör ju gå fortare att komma upp till t.ex NL50 om man från NL25 gjort 5 små nivåuppgånar?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Glöm inte bort att en euro är ca 25% mer än en dollar. Sen finns det ju pund-bord också på Crypto och en pund är i sin tur mer värd en euro.

 

Jag tror inte att man behöver lämna crypto för att få en fin trappa helt enkelt.

 

Dollar -> Euro -> Pund -> Dollar -> Euro -> Pund -> Dollar ....

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tror ni man kan gå upp i nivå fortare om man utnyttjar alla valutor som det spelas med? T.ex om man har 750$ = 30 inköp på NL25 lyckas spela upp detta till motsvarande 6000kr för att då gå över till SS och spela NL 1/2 (observera att 2kr är mer än 25 cent med dagens kurs). Detta i samband med att bonushora så klart. Någon som har erfarenhet av detta?

 

Jag har och det funkar riktigt bra! Fick ett system för detta av min kusin för tre månader sedan och förra veckan köpte jag en villa i Täby kontant.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tror ni man kan gå upp i nivå fortare om man utnyttjar alla valutor som det spelas med? T.ex om man har 750$ = 30 inköp på NL25 lyckas spela upp detta till motsvarande 6000kr för att då gå över till SS och spela NL 1/2 (observera att 2kr är mer än 25 cent med dagens kurs). Detta i samband med att bonushora så klart. Någon som har erfarenhet av detta?

 

Jag har och det funkar riktigt bra! Fick ett system för detta av min kusin för tre månader sedan och förra veckan köpte jag en villa i Täby kontant.

 

Eller hur?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Om jag fattar det hela rätt så vill du använda de skiljda valutorna på olika siter för att kunna gå upp "halva nivåer" ungefär och därmed snabbare kunna växla nivåer. Det är väl inte en helt dum tanke, men jag tror du fokuserar lite väl mycket på mörkarna snarare än spelarna.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Självklart påverkar också motståndet, men var inte tanken att bara ha fokus på detta utan främst på bonusar och detta i andra hand!

Hade aldrig sett något om detta och tyckte det var ganska konstigt då man läst om andra lite halvsjuka grejjer folk gjort för att få lite mer EV+...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 3 weeks later...
Självklart påverkar också motståndet, men var inte tanken att bara ha fokus på detta utan främst på bonusar och detta i andra hand!

Hade aldrig sett något om detta och tyckte det var ganska konstigt då man läst om andra lite halvsjuka grejjer folk gjort för att få lite mer EV+...

 

Men det här ökar ju inte EV, möjligen kan det minska EV om du får betala mer växlingsavgifter och sånt. Känns som att det mest rör till det utan att göra nån större skillnad åt ena eller andra hållet.

 

Sen är det oftast bättre att spela med dollar än pund eller euro eftersom maxraken normalt är lika många euro eller pund som dollar. På Sportingbet kan man spela med turkiska lira och på så sätt få en lägre maxrake. (Ingen växlingsavgift, pengarna växlas tillbaka till samma kurs nöär du lämnar bordet så du kan ha kontot i t.ex. USD eller SEK.)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...