heltok Postad 5 Juni , 2006 Rapport Postad 5 Juni , 2006 party laggar ikväll. så jag tänkte jag prövar world px. vad ser jag? 9st 5/10bord med action 11st 3/6bord med action. går in och vinner direkt $100 och massa RB. så ikväll när party laggar så tycker jag att alla här prövar worldpx! sprid ordet! http://www.worldpx.com ! död åt raken! PS tycker ni klienten är ful, testa: http://www.holdemreview.com/index.php/2006/05/02/down-to-business/ Citera
SuckItOrMuckIt Postad 5 Juni , 2006 Rapport Postad 5 Juni , 2006 kul! spelar du bara FL? Vore kul om man kunde få igång lite sng. hoppas du får med flera. Jag nickar: hasseace Citera
Joeduck Postad 5 Juni , 2006 Rapport Postad 5 Juni , 2006 kul att spela där, när man inte kan ta ut mer t neteller än vad man satt in Citera
back Postad 5 Juni , 2006 Rapport Postad 5 Juni , 2006 kul att spela där, när man inte kan ta ut mer t neteller än vad man satt in Kunde iaf jag. Citera
folder Postad 5 Juni , 2006 Rapport Postad 5 Juni , 2006 Vadå rakefritt? SnG & MTT kostar iaf de vanliga % i rake. Konstigt att ingen spelar sådana på wpx .... Citera
MarkusPil Postad 5 Juni , 2006 Rapport Postad 5 Juni , 2006 man betalar rake osm vanligt men man får tillbaka 100% av det man betalat en gång i veckan Citera
folder Postad 5 Juni , 2006 Rapport Postad 5 Juni , 2006 man betalar rake osm vanligt men man får tillbaka 100% av det man betalat en gång i veckan OK!. Koolt. Glömde bort det i all hast. Kollade faktiskt upp det för ett tag sedan. Citera
Joeduck Postad 5 Juni , 2006 Rapport Postad 5 Juni , 2006 kul att spela där, när man inte kan ta ut mer t neteller än vad man satt in Kunde iaf jag. Customers who deposit funds through NETeller will receive withdrawals only through NETeller, up to the total amount of their previous NETeller deposits. # You will receive 1 FREE withdrawal every 10 days. # Any additional withdrawals incur a $15 charge. The minimum initial deposit is $100; the minimum deposit thereafter is $50. då kanske inte de här kraven är längre giltiga? ja får väl ta o majla dem för det är ingen ide o sätta in 100bagare o sen få tebax max desamma minus avgifter Citera
folder Postad 5 Juni , 2006 Rapport Postad 5 Juni , 2006 Customers who deposit funds through NETeller will receive withdrawals only through NETeller, up to the total amount of their previous NETeller deposits. Jag tror de menar såhär: Om du sätter in med neteller får du bara ta ut med neteller tills du tagit ut samma belopp som du satte in. Sedan kan du ta ut med andra metoder också. Citera
Komodo Postad 5 Juni , 2006 Rapport Postad 5 Juni , 2006 Hur är det med SNG och MTT då. Får man tillbaka raken där också? Citera
stackbrat Postad 5 Juni , 2006 Rapport Postad 5 Juni , 2006 kul att spela där, när man inte kan ta ut mer t neteller än vad man satt in Lär dig engelska. Citera
Joeduck Postad 5 Juni , 2006 Rapport Postad 5 Juni , 2006 Customers who deposit funds through NETeller will receive withdrawals only through NETeller, up to the total amount of their previous NETeller deposits. Jag tror de menar såhär: Om du sätter in med neteller får du bara ta ut med neteller tills du tagit ut samma belopp som du satte in. Sedan kan du ta ut med andra metoder också. ja det låter troligt, tack för upplysningen Lär dig engelska. jag jobbar på d Citera
heltok Postad 5 Juni , 2006 Författare Rapport Postad 5 Juni , 2006 $50 i RB på en timme medan jag konfat lite. Citera
stackbrat Postad 5 Juni , 2006 Rapport Postad 5 Juni , 2006 $50 i RB på en timme medan jag konfat lite. hunnit bilda någon flyktig åsikt om motståndet ännu? Citera
gdaily Postad 6 Juni , 2006 Rapport Postad 6 Juni , 2006 Fortsätt gärna snacket omklienten mm i sajttråden. Citera
Recommended Posts