Gå till innehåll

Vinn platser till Sveriges inledningsmatch genom HU-match!


24hPoker

Recommended Posts

ja visste väl att det fanns någon anledning till att jag tyckte att freeman skulle loosa (sen att jag också gör det är väl en annan femma :D )

 

me = karl rohlin

 

joel eller vem som nu skall spela mot mig (om freeman mot förmodan loosar) kan pm:a mig eller skriva något här...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Grattis!!

 

Kändes nästan pinsamt hur jag blödde ner mig. Jag tycker ändå inte att jag spelade såååå fel med tanke på korten. Alltså jag var ju sämst, men inte så sämst som det såg ut hoppas jag. Jag skulle nästan vilja lägga upp mina händer här så någon får kika igenom dessa. Det borde väl gå?!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ja jag tycker oxå "utlottningen" inte direkt känns utlottad utan mera valda. :(

 

Det var en utlottning, eftersom det blev en turbokampanj där man bara hade ett par timmar på sig att maila in namn så kom det bara 15 namn så det behövdes inga mirakel för att bli dragen :). Förövrigt var väl också den första spelaren som lottades okänd.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Grattis!!

 

Kändes nästan pinsamt hur jag blödde ner mig. Jag tycker ändå inte att jag spelade såååå fel med tanke på korten. Alltså jag var ju sämst, men inte så sämst som det såg ut hoppas jag. Jag skulle nästan vilja lägga upp mina händer här så någon får kika igenom dessa. Det borde väl gå?!

 

Hand history? :D

jag var så evil så jag ville dra ut dig med skitkort 34s hålpipa verkar ju som en lyssande idee annars gick jag på RR flush :D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ja 43-synen tycker jag kändes ytterst tveksam. Om jag inte minns fel betade jag minst dubbla pott och det finns ju risk att du inte har 3:an och 4:an som levande kort eftersom jag skulle degat med top-paret där oxå.

 

Dessutom har jag re-draws om du skulle pricka ett par.

 

Men jag antar att jag får vara nöjd med att dega in som value-bet med 9hög :D

 

Det verkar som om det inte går att hitta handhistorik för Sit n gos. Iaf inte just nu, så tyvärr får jag inte dela med mig av handhistoriken just nu.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ja 43-synen tycker jag kändes ytterst tveksam. Om jag inte minns fel betade jag minst dubbla pott och det finns ju risk att du inte har 3:an och 4:an som levande kort eftersom jag skulle degat med top-paret där oxå.

 

Dessutom har jag re-draws om du skulle pricka ett par.

 

Men jag antar att jag får vara nöjd med att dega in som value-bet med 9hög :D

 

Det verkar som om det inte går att hitta handhistorik för Sit n gos. Iaf inte just nu, så tyvärr får jag inte dela med mig av handhistoriken just nu.

 

vad jag funderar mest på var när bordet var J?33 och jag satt med 36

jag hoppade du träffade 2 pair på turn. vad hade du?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...