babydre Postad 5 Juni , 2006 Rapport Share Postad 5 Juni , 2006 Tänkte bara tipsa de som har bankrulle - inte jag med andra ord - så är det en Pokermillion satellit bara för svenskar ikväll om en timme på Ladbrokes. Jag surfade in kl 19 (en timme innan det börjar) och endast 5 pers är uppsignade á $500 buy-in och sätet kostar $22.500 - helt OK value Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
chcar Postad 5 Juni , 2006 Rapport Share Postad 5 Juni , 2006 Tänkte bara tipsa de som har bankrulle - inte jag med andra ord - så är det en Pokermillion satellit bara för svenskar ikväll om en timme på Ladbrokes. Jag surfade in kl 19 (en timme innan det börjar) och endast 5 pers är uppsignade á $500 buy-in och sätet kostar $22.500 - helt OK value Snällt att du tipsar - men ett eventuellt övervärdet en timme före start är ganska ointressant... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
babydre Postad 5 Juni , 2006 Författare Rapport Share Postad 5 Juni , 2006 och nu är det 5 pers med en halvtimme kvar... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
eMz Postad 5 Juni , 2006 Rapport Share Postad 5 Juni , 2006 Är det Sat till kryssningen eller vad är det till? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
babydre Postad 5 Juni , 2006 Författare Rapport Share Postad 5 Juni , 2006 sat till Poker Million V Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
eMz Postad 5 Juni , 2006 Rapport Share Postad 5 Juni , 2006 ja och vad är Poker Million V? Det jag undrade var om det är den där kryssningen, så någon som vet exakt? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
SirEklund Postad 5 Juni , 2006 Rapport Share Postad 5 Juni , 2006 ja och vad är Poker Million V? Det jag undrade var om det är den där kryssningen, så någon som vet exakt? Är ingen kryssning spelas i London Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MJ Postad 5 Juni , 2006 Rapport Share Postad 5 Juni , 2006 ja och vad är Poker Million V? Det jag undrade var om det är den där kryssningen, så någon som vet exakt? Känd TV-poker som avgörs i heat, semifinaler och finaler. TV-producenten/pokerspelaren John Duthie (EPTs skapare) vann PM 1. Så du sitter i en studio i London och spelar. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MrPrytz Postad 5 Juni , 2006 Rapport Share Postad 5 Juni , 2006 Blev det något övervärde eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
butcha Postad 5 Juni , 2006 Rapport Share Postad 5 Juni , 2006 En enkel titt ger att 12 personer köpte in sig. Alltså ett övervärde på $16,500. Vann gjorde Mattie_. STORT GRATTIS! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
tolj Postad 5 Juni , 2006 Rapport Share Postad 5 Juni , 2006 Hur många platser gav vinst? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
hf89fc Postad 5 Juni , 2006 Rapport Share Postad 5 Juni , 2006 Hur många platser gav vinst? 1 förmodligen Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts