babydre Postad 5 Juni , 2006 Rapport Postad 5 Juni , 2006 Tänkte bara tipsa de som har bankrulle - inte jag med andra ord - så är det en Pokermillion satellit bara för svenskar ikväll om en timme på Ladbrokes. Jag surfade in kl 19 (en timme innan det börjar) och endast 5 pers är uppsignade á $500 buy-in och sätet kostar $22.500 - helt OK value Citera
chcar Postad 5 Juni , 2006 Rapport Postad 5 Juni , 2006 Tänkte bara tipsa de som har bankrulle - inte jag med andra ord - så är det en Pokermillion satellit bara för svenskar ikväll om en timme på Ladbrokes. Jag surfade in kl 19 (en timme innan det börjar) och endast 5 pers är uppsignade á $500 buy-in och sätet kostar $22.500 - helt OK value Snällt att du tipsar - men ett eventuellt övervärdet en timme före start är ganska ointressant... Citera
babydre Postad 5 Juni , 2006 Författare Rapport Postad 5 Juni , 2006 och nu är det 5 pers med en halvtimme kvar... Citera
eMz Postad 5 Juni , 2006 Rapport Postad 5 Juni , 2006 Är det Sat till kryssningen eller vad är det till? Citera
eMz Postad 5 Juni , 2006 Rapport Postad 5 Juni , 2006 ja och vad är Poker Million V? Det jag undrade var om det är den där kryssningen, så någon som vet exakt? Citera
SirEklund Postad 5 Juni , 2006 Rapport Postad 5 Juni , 2006 ja och vad är Poker Million V? Det jag undrade var om det är den där kryssningen, så någon som vet exakt? Är ingen kryssning spelas i London Citera
MJ Postad 5 Juni , 2006 Rapport Postad 5 Juni , 2006 ja och vad är Poker Million V? Det jag undrade var om det är den där kryssningen, så någon som vet exakt? Känd TV-poker som avgörs i heat, semifinaler och finaler. TV-producenten/pokerspelaren John Duthie (EPTs skapare) vann PM 1. Så du sitter i en studio i London och spelar. Citera
butcha Postad 5 Juni , 2006 Rapport Postad 5 Juni , 2006 En enkel titt ger att 12 personer köpte in sig. Alltså ett övervärde på $16,500. Vann gjorde Mattie_. STORT GRATTIS! Citera
hf89fc Postad 5 Juni , 2006 Rapport Postad 5 Juni , 2006 Hur många platser gav vinst? 1 förmodligen Citera
Recommended Posts