jojje2k Postad 4 Juni , 2006 Rapport Postad 4 Juni , 2006 Vilka pokerproffs är ofta aktiva på pokerstars? Någon som brukar spela deras 1 million turnering? Kända pokerproffs snackar jag om alltså Citera
Ekstrom Postad 4 Juni , 2006 Rapport Postad 4 Juni , 2006 Många svenska proffs, Legato ligger bra till just nu. Citera
Skumdum Postad 4 Juni , 2006 Rapport Postad 4 Juni , 2006 satt precis på samma bord som pkrbt = ...sonnert? Citera
L-S Postad 5 Juni , 2006 Rapport Postad 5 Juni , 2006 satt precis på samma bord som pkrbt = ...sonnert? Korrekt! Citera
PinkFloyd Postad 5 Juni , 2006 Rapport Postad 5 Juni , 2006 Vilka pokerproffs är ofta aktiva på pokerstars? Någon som brukar spela deras 1 million turnering? Kända pokerproffs snackar jag om alltså iremmats här på forumet kom precis 3a i 1 million touren.. $53k gav det tror jag. Han skriver dagbok här också.. Citera
MrNutmeg Postad 5 Juni , 2006 Rapport Postad 5 Juni , 2006 Var det sådant här du menade? Namn Player Online ID på PokerStars Josh Arieh Razorbax Aaron Bartley GambleAB Richard Brodie QuietLion Barry Greenstein crazyplayer Joe Hachem JoeHachem Phil Hellmuth #1_Lucky_One Isabelle Mercier NoMercy Chris Moneymaker Money800 Daniel Negreanu doublesuited Greg Raymer Fossilman Wil Wheaton Wil Wheaton Citera
Verdi Postad 6 Juni , 2006 Rapport Postad 6 Juni , 2006 Högsta nivån på stars är ju NL10/20. Jag tror inte det är så attraktivt för de allra bästa proffsen. På t ex Prima finns det ju NL100/200. Citera
MrNutmeg Postad 8 Juni , 2006 Rapport Postad 8 Juni , 2006 Högsta nivån på stars är ju NL10/20. Jag tror inte det är så attraktivt för de allra bästa proffsen. På t ex Prima finns det ju NL100/200.Det finns så höga nivåer men det är sällan några som spelar på dem.När jag tittar nu 21:30 är det 20 som spelar på NL10/20 på Prima och inga på högre nivåer (30 på PokerStars). Tror snarare att det är sponsoravtal som avgör var de spelar någonstans. Citera
Recommended Posts