SFN Postad 4 Juni , 2006 Rapport Postad 4 Juni , 2006 Finns det några andra sidor som kan få upp hand history lika smidigt som hos Betfredpoker,där man kan klicka direlt vid bordet och se direkt varje hand.På tex partypoker och B2b måste du skriva upp numret på handen och sen gå in och söka på annat ställe vilket är väldigt omständigt. På full tilt verkar det gå smidigt att se direkt har jag hört.Kan man få upp dom med hjälp av pokeroffice eller pokertracker lätt? Citera
-PK- Postad 4 Juni , 2006 Rapport Postad 4 Juni , 2006 På Party kan du kolla HH direkt från bordet. Citera
stockdum Postad 4 Juni , 2006 Rapport Postad 4 Juni , 2006 Finns det några andra sidor som kan få upp hand history lika smidigt som hos Betfredpoker Pokerstars. I och för sig så vet jag inte hur det ser ut på Betfredpoker men jag tycker HH på pokerstars är ok. Citera
majorj Postad 4 Juni , 2006 Rapport Postad 4 Juni , 2006 Ongame: Aktuell och föregående hand kan du kolla direkt från bordet. Men den HH:n är råddig - du kan gräva fram snyggare HHs i "session browsern". Citera
Max Cady Postad 4 Juni , 2006 Rapport Postad 4 Juni , 2006 Betssons suger pung! Har aldrig fått den att funka ens en enda gång. Har mailat supporten flera gånger men inget händer.... Citera
majorj Postad 4 Juni , 2006 Rapport Postad 4 Juni , 2006 Betssons suger pung! Har aldrig fått den att funka ens en enda gång. Har mailat supporten flera gånger men inget händer.... Funkar för mig. Citera
Max Cady Postad 4 Juni , 2006 Rapport Postad 4 Juni , 2006 Den börjar att laddas ner men avbryts efter typ halva varpå fönstret stängs. Fett irriterande! Citera
Recommended Posts