Gå till innehåll

Pokersajt med blixtsnabb cashout?


dragans

Recommended Posts

Hej ,

 

Jag har ett konto på Pacific Poker och är intresserad av att ta ut pengar, och undrar därför om det finns metoder för att ta ut pengar till sin bank blixtsnabbt?(dvs inom 1 h!)

 

Som det är nu tar det 3 dagar när jag tar på cash out till min bank (NORDEA) i Sverige. (Det är tok för långt tid!)

 

Ingen stans i forumet hittar jag där det med klar språk står hur man tar ut pengar till sin bank som snabbast.

 

Det gör inget om metoden kräver att man måste ta flera omvägar eller om det till och med kostar en slant...

Bara jag får ut pengarna från Pacific Poker till mitt nordea konto så att jag kan gå till närmaste bankomat och ta ut mina vinster innom 1 h från det att jag suttit vid poker borden...

 

Tack i förhand för all hjälp...

 

Dragan

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nej det finns det inte.

 

Har du neteller så går det på någon dag. Så det är lite snabbare.

 

 

 

Men det är lika lång tid från att skicka pengarna från Neteller till Nordie. Felet ligger inte hos onlinebolagen utan hos BANKERNA.

 

 

Det snabbast är nog att skaffa Netellers egna kort och ta ut från Netteller den vägen i stället.

 

Det är dock mycket enklare att alltid se till att ha tillräckligt med kontanter i fickan så att du slipper jäkta för att ta ut pengar från nätet.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Varför är du så tyken mot nya på forumet Pokemonn?

 

Tror du personen tycket det är ett trevligt ställe och stannar kvar då?

 

Det är definitivt inget riktat mot nya på forumet!

 

Men alltså... det bästa sättet att få ett svar som man vet är korrekt bör väl vara att kontakta siten i fråga?

 

Och har de ett telefonnummer så är det ju X antal gånger snabbare att ringa än att skriva i ett forum på nätet och vänta på svar från andra pokerspelare (som inte nödvändigtvis har rätt svar heller för den delen). Och här var det dessutom bråttom...

 

Forumet duger såklart till att diskutera poker, hur man ska spela en viss hand i ett visst läge osv. Men specifika detaljfrågor om en viss site bör man väl få bäst svar på om man kontaktar siten ifråga?

 

Exempel: I en annan tråd var det någon som frågade om han fick byta/ändra på sin alias på pokersite X eftersom han hade stavat fel när han skrev det. Det frågar han forumet. Varför inte pokersiten?

 

Det känns lite som om folk tar forumet på lite för stort allvar och räknar med det som "allvetande"...

 

Det var inget illa menat i inlägget ovanför, det var tänkt som ett bra svar på frågan. för snabbast svar får han väl om han ringer till Pacific (om de har ett telefonnummer).

 

Har de inget telefonnummer så är det ju en annan sak... Då kan man ju dubbelposta, en fråga i forumet och ett mail till pokersiten så håller man tummarna för att det kommer ett snabbt och bra svar från någon. :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Man behöver dock inte svara på trådar om man inte har något vettigt att skriva:

 

om folk skulle skriva, fråga siten, läs en bok, räkna själv, tänk först osv skulle vi inte ha något forum, vill man inte hjälpa till så behöver man inte, men då kan man låta bli att skriva...

 

fö kan man få minst lika bra svar här (och bättre) som från många siter support avdelningar...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Man behöver dock inte svara på trådar om man inte har något vettigt att skriva:...

 

Så det var inte vettigt att ringa och fråga om man behöver pengarna inom en timme?

Aha, OK, jag antar att forumet är snabbare än ett telefonsamtal och allvetande då. :roll:

 

Han menade ju antagligen inte att han vill dem en timme efter att han postade, han vill nog ha dem en timme efter att han spela när han nu gör det...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Han menade ju antagligen inte att han vill dem en timme efter att han postade, han vill nog ha dem en timme efter att han spela när han nu gör det...

 

Aha.... nu när jag läser om frågan så stämmer det nog. :)

 

Jag tycker inte att ditt svar var särskilt otrevligt alls Pokemonn.

 

Ah, thanks! Tyckte inte jag heller. :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...