Gå till innehåll

€100 Reloadbonus på Heypoker


HeyJohan

Recommended Posts

€100 Reloadbonus på Heypoker

 

Nu har vi aktiverat sommarens reloadbonus.

Den ger 50% på en insättning under perioden 1 - 14 juni.

 

Använd koden HEYSUMMER när du gör din insättning.

 

För att cleara den måste man spela ihop 200 VIP / €20 inom 14 dagar efter att man gjort sin deposit.

Hela bonusbeloppet betalas ut antingen kort efter att man clearat hela, annars i steg om €20 efter att de 14 dagarna passerat.

 

Om du just nu håller på att klara av en signupbonus hos oss så måste du skicka ett mail till supporten och be dem betala ut dina pengar när du är klar. Först efter att pengarna betalats ut börjar VIP-poängen räknas mot reloadbonusen.

 

Bonusen kan användas max en gång per spelare och konto.

 

Har ni några frågor är det bara att säga till :)

 

Mvh Johan

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

hur funkar det om jag samtidigt kör PF1000 bonusen?

Då kommer denna efter de 12000 VIP har avklarats, eller?

 

Johan skrev detta

 

Om du just nu håller på att klara av en signupbonus hos oss så måste du skicka ett mail till supporten och be dem betala ut dina pengar när du är klar. Först efter att pengarna betalats ut börjar VIP-poängen räknas mot reloadbonusen.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

För att cleara den måste man spela ihop 200 VIP / €20 inom 14 dagar efter att man gjort sin deposit.

Hela bonusbeloppet betalas ut antingen kort efter att man clearat hela, annars i steg om €20 efter att de 14 dagarna passerat.

 

Bonusen är clearad för någon dag sedan men fortfarande ingen bonus utbetald till mig. Vad krävs för att man ska, som du säger få den utbetald "kort efter att man clearat hela" ???

 

Har ävenvarit i kontakt med supporten som i vanlig ordning bara ger ett sådant där tråkigt standard svar att bonusen betalas ut inom 14 dagar. Jag påpekade i mailet jag skrev att johan, CEO at heypoker, skrev att den ska betalas ut inom kort efter att bonusen är clearad.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ursäkta mig Johan om jag är kritiskt till dig nu men det är jag för att det drabbar mig personligen ekonomiskt. Det här tycker jag är rent ut sagt skitdåligt av HeyPoker/HeyJohan. Kan tilläggas att ajg clearede bonusen för 3-4 dagar sedan...

 

Fakta: HeyJohan säger följande ang Heysummer bonusen:

 

För att cleara den måste man spela ihop 200 VIP / €20 inom 14 dagar efter att man gjort sin deposit.

Hela bonusbeloppet betalas ut antingen kort efter att man clearat hela, annars i steg om €20 efter att de 14 dagarna passerat.

 

Det finns ett flertal sajter som även de erbjuder denna bonus, men jag tog heypoker _JUST FÖR_ den snabbare utbetalningen. (Detta för att jag behöver den snabba utbetalningen av bonusen för att ha cash att cleara en annan bonus på en annan sajt)

 

Supporten ignorerar totalt att CEO Johan har gått ut dem att den ska betalas ut inom kort. HeyJohan själv svarar ej på mina PM angående detta. Så vart skall jag vända mig då? Joo ett inlägg här får väl ses som en sista utväg.

 

Heypoker/HeyJohan har fått enormt mycket hyllningar på detta forum för sin kundservice/policy. I nuläget är jag faktiskt mer kritisk till HeyPoker/HeyJohan än vad jag är besviken över Sveriges match igår.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

AoZ: Jag har varit borta hela helgen tyvärr med familjen och även fått en till familjemedlem (nej, inte barn).

Det är trist att du dels har fått vänta på dina pengar och dels att du fått vänta på mitt svar.

Om du inte redan har skickat mig ett PM med ditt användarnamn så gör det nu så ska jag ta tag i ditt fall direkt.

 

Ha, trots det inträffade, en riktigt trevlig kväll!

 

Mvh Johan

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

tråkigt att alla bonusar är så små. när kommer stora så de som spelar dagligen blir intresserad av det som ett alternativ till rakeback. 100€ bonusar kan ju inte få någon som försöjer sig på poker att spela på en sida mer än högst ett par dagar

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

HeyJohan:

 

HAr nu PMat dig igen, men jag såg i en annan tråd att mickol såg att PM till dig fastnat i hans utkorg. Då kikade jag i min utkorg och vips så fanns mitt nyss skicakde PM även det där + de 2 andra som jag skickat för typ 7 dagar sedan......

 

Men du kanske har fått dessa PM ändå?

 

Hur som helst så är jag angelägen att vi kommer till en lösning ASAP! !

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Herregud det är dryga 900 spänn det handlar om, lugna dig lite så kommer pengarna garanterat.

 

1. Du vet ingenting huruvida jag "värderar" 900kr.

2. Du vet ingenting om mitt nuvarande sinnestillstånd, jag är ganska lugn.

3. Pengarna lär komma även om jag skulle vara totalt förbannad eller lugn som en filbunke.

4. 5 juni förväntade jag mig att ha pengarna på kontot, det är nu den 13juni.

 

:spade: Over and out :club:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag har inte heller fått min bonus utbetald, så uppenbarligen fungerar inte utbetalningen "kort efter att man clearat hela". Men jag är inte heller beroende av att få pengarna på stört, jag kan vänta i 14 dagar.

 

Jag kan förstå de som blir upprörda, det som utlovas bör hållas.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

AoZ: Prova att casha ut från Bet24 t.ex..

3-4 dagar är INGENTING, 18 dagar nu och räknar fortfarande.

Då är det iofs inte till Neteller, hade så varit fallet hade jag kokat brevbomber här hemma för läänge sedan :D

Hey - ho, let`s go

 

Du har missupfattat... Läs om, läs rätt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Den information som vi tidigare fått av B2B är att bonusen betalas ut direkt när den är clearad.

Vi har inte nåtts av annan information den här gången.

 

Nu har det visat sig att det vi tidigare då sagt inte stämmer.

Bonusen betalas ut inom 48 timmar efter det att den upphört att gälla.

Exempel: Insättning sker den 4 juni, man har 14 dagar på sig att cleara den, pengarna kommer således inom 48 timmar från och med den 18 juni.

 

Jag kan inte säga annat än att det inträffade är oerhört tråkigt och nästa gång ska jag kolla upp alla detaljer bättre innan vi går ut med någon info.

 

Vad gäller AoZ så har han nu fått svar på sitt PM och även i det fallet så beklagar jag att han och ni övriga inte snabbare fått svar på sitt PM när jag var på en - vad som skulle visa sig vara illa timad - kortsemester.

 

Vi ska försöka kompensera er som väntat på utbetalningar. Skicka mig ett PM om så är fallet.

 

Mvh Johan

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

AoZ:

Värderar du 900 kr så högt bör du nog inte spela poker för dem. Köp nåt viktigare för pengarna istället.

 

Han kanske Grindar NL4 (Som nu finns på B2B).

Och även om han lirar NL1000 så kanske han är en medioker spelare som går +/- 0 och får sin enda pokerinkomst via Bonusar.

 

Sedan bara för att man börjar spela Poker så ska man inte tappa pengavärdet.

 

MVH

//KF

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag tog sign up bonusen, det gick lite sådär och gjorde en till deposit med reload bonusen. Jag skickade ett mail till supporten men dom sa att jag var tvungen att vänta till typ 7e juli förrens jag fick mina pengar för sign upen. Jag har spelat 2400 vips dvs hela min sign up + reload bonus men betyder då detta att ingenting räknas till reload bonusen? måste jag alltså vänta tills den 7e innan mina vips börjar gälla för reloaden som då redan gått ut? vore skitbra om du kunde svara på mina frågor för jag förstår inte så mycket just nu :).

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...