Swalling Postad 31 Maj , 2006 Rapport Postad 31 Maj , 2006 Såg precis matchen på tv . Fan vad bra det är. Roligt att se alla småfeta VM hjältar från -94 Citera
stitchio Postad 31 Maj , 2006 Rapport Postad 31 Maj , 2006 Haha den va klockren! Brolin såg ut att vara nära hjärtattack minst 3 ggr! Citera
Swalling Postad 31 Maj , 2006 Författare Rapport Postad 31 Maj , 2006 Haha den va klockren! Brolin såg ut att vara nära hjärtattack minst 3 ggr! Haha, aa, såg ut som en köttbulle med ben Citera
devalanteriel Postad 31 Maj , 2006 Rapport Postad 31 Maj , 2006 Det bästa är ju att han gav sig själv 5/5 i konditionsbetyg, i Aftonbladets frågeenkät till alla 94-spelarna, vilket han var ensam om att göra. Citera
Swalling Postad 1 Juni , 2006 Författare Rapport Postad 1 Juni , 2006 Det bästa är ju att han gav sig själv 5/5 i konditionsbetyg, i Aftonbladets frågeenkät till alla 94-spelarna, vilket han var ensam om att göra. Haha, gjorde han det? Typsikt brolin.. Citera
Swalling Postad 1 Juni , 2006 Författare Rapport Postad 1 Juni , 2006 Vad blev det? 94orna vann på straffar Citera
XarsioN Postad 1 Juni , 2006 Rapport Postad 1 Juni , 2006 hehe matchen va kul. Dock förväntade jag mej lite mer av 94-laget, visst de va några år sen nu men jag tycker endå dom borde spöat kändislaget, fast iofs, dom hade Bojan Djordic(stavning?) m.fl så det var inte direkt nå blåbär som spelade..man får inte glömma att djordic spelar elitfotboll. Citera
Swalling Postad 1 Juni , 2006 Författare Rapport Postad 1 Juni , 2006 hehe matchen va kul. Dock förväntade jag mej lite mer av 94-laget, visst de va några år sen nu men jag tycker endå dom borde spöat kändislaget, fast iofs, dom hade Bojan Djordic(stavning?) m.fl så det var inte direkt nå blåbär som spelade..man får inte glömma att djordic spelar elitfotboll. Japp, och per zetterberg slute ju inte för så längesen Citera
Recommended Posts