Swalling Postad 31 Maj , 2006 Rapport Postad 31 Maj , 2006 Jag håller på och lira en freeroll varje dag på sportingbet, 50-100 med varje gång, 10 pris. Lirat den 3 ggr nu ITM 1 gång. Men hur ofta tycker ni jag ska komma ITM i en sån turnering? Citera
Rezzpect Postad 31 Maj , 2006 Rapport Postad 31 Maj , 2006 Lite svårt å säga hur ofta DU SKA hamna ITM då man itne vet hur bra du är. Citera
Swalling Postad 31 Maj , 2006 Författare Rapport Postad 31 Maj , 2006 Lite svårt å säga hur ofta DU SKA hamna ITM då man itne vet hur bra du är. Har svårt och säga hur bra jag är.. Men jag är en vinnande spelare i SNGs och MTTs. Citera
Swalling Postad 31 Maj , 2006 Författare Rapport Postad 31 Maj , 2006 1/3 ITM låter ju fint.. Ja, fast har bara lirat 3 ggr Citera
Teddybear Postad 31 Maj , 2006 Rapport Postad 31 Maj , 2006 Verkar ovanligt dumt att spela freerolls om du är vinnande med riktiga $. Citera
Swalling Postad 1 Juni , 2006 Författare Rapport Postad 1 Juni , 2006 Verkar ovanligt dumt att spela freerolls om du är vinnande med riktiga $. Om du nu inte ska svara på min fråga så behöver du inte säga att jag är dum i huvudet. Säg nått vettigt istället. Citera
kfluffie Postad 1 Juni , 2006 Rapport Postad 1 Juni , 2006 Verkar ovanligt dumt att spela freerolls om du är vinnande med riktiga $. Om du nu inte ska svara på min fråga så behöver du inte säga att jag är dum i huvudet. Säg nått vettigt istället. Man behöver inte komma ITM så ofta alls. Ofta mycket personer som slaskar runt och Slumpen kommer in. Nå, varför spela frirullar om du är "vinnande med riktigt $"? MVH //KF Citera
Swalling Postad 1 Juni , 2006 Författare Rapport Postad 1 Juni , 2006 Verkar ovanligt dumt att spela freerolls om du är vinnande med riktiga $. Nå, varför spela frirullar om du är "vinnande med riktigt $"? //KF Du tror inte på att jag går med vinst eller? Men ok ska fatta mej kort. Jag är 15 och satt in lite pengar, det går rätt bra, men jag känner press på att jag ska förlora allting, har säkert med åldern att göra.. Hur som helst tycker jag det är kul att lira freerolls där man inte har nån press på sig? Förstår du? Koalan? Citera
Recommended Posts