Grindaren Postad 31 Maj , 2006 Rapport Postad 31 Maj , 2006 Har precis börjat spela FL och tänkte läsa lite Fixed Limit dagböcker. Men det är ju jobbigt att veta exakt vilken speltyp dagboken är ibland. Så om man lägger till speltypen i rubriken så kan alla se vilken speltyp dagboken är om. Och man hittar lättare det man är intresserad av. T.ex. "FL - Grindaren behöver hjälp" "NL - xxxx klonkar vidare" "Sökö - xxxx vinner äntligen" "Omaha - xxxx är kungen" ja, ni förstår nog vad jag menar Är det bara jag som är lat eller vill flera ha detta? Citera
Gyre Postad 31 Maj , 2006 Rapport Postad 31 Maj , 2006 Håller med, skulle det vara så att man spela flera olika spel så får man väl skriva dit dem också. Citera
cOP Postad 31 Maj , 2006 Rapport Postad 31 Maj , 2006 Håller med, skulle det vara så att man spela flera olika spel så får man väl skriva dit dem också. Tänkte på det, kan ju bli lite jobbigt för vissa Citera
Grindaren Postad 31 Maj , 2006 Författare Rapport Postad 31 Maj , 2006 Spelar man flera olika spel så kan man ju skriva ner det man spelar i första hand eller de två man spelar först och främst? Citera
Kometen Postad 31 Maj , 2006 Rapport Postad 31 Maj , 2006 Kan ju tycka att det vore skoj att få reda på ungefär vilken nivå som det spelas på också! Citera
Grindaren Postad 31 Maj , 2006 Författare Rapport Postad 31 Maj , 2006 Nu fick jag en bra ide! Jag antar ni (eller någon) som sköter om detta forum har någorlunda bra kunskaper inom PHP. Kanske man kunde ta bort fältet som visar antalet visningar som är tämligen ointressant och lägga till ett fält där man kan skriva i vilket sorts spel det är och kanske till och med nivå? Eller blir det för jobbigt att fixa? Citera
baller Postad 31 Maj , 2006 Rapport Postad 31 Maj , 2006 Det fältet är dock intressant, fisken följer stimmet.... Citera
Recommended Posts