TANDEMCYKELN Postad 30 Maj , 2006 Rapport Postad 30 Maj , 2006 Vänner, En ny undersökning har gjorts, där man kommit fram till att den gemena pokerspelaren är en man mellan 15-34 år och antingen sjukskriven eller arbetslös. Känner ni igen er? Länk till DN Citera
Grindaren Postad 30 Maj , 2006 Rapport Postad 30 Maj , 2006 Är 19 år och arbetslös, så jag får nog svara ja. Citera
FeelingThis Postad 30 Maj , 2006 Rapport Postad 30 Maj , 2006 20 år, studerande just nu. Men det går snart över till arbetslös så som studierna går just nu. Citera
cheunce Postad 30 Maj , 2006 Rapport Postad 30 Maj , 2006 Är själv 34 år och är varken arbetslös eller sjukskriven så det passar inte in på mig. Men hade jag varit det så hade jag nog bara spelat ännu mer poker Citera
JNL Postad 30 Maj , 2006 Rapport Postad 30 Maj , 2006 Jag är 23 och revisor men mitt pokerspel hade mått bättre om jag varit arbetslös. Citera
chievo85 Postad 30 Maj , 2006 Rapport Postad 30 Maj , 2006 20 år o jobbar som en HELTOK óver me Citera
cheunce Postad 30 Maj , 2006 Rapport Postad 30 Maj , 2006 Jag är 23 och revisor men mitt pokerspel hade mått bättre om jag varit arbetslös. Frågan är om du hade mått bättre Citera
Olianto Postad 30 Maj , 2006 Rapport Postad 30 Maj , 2006 Njaaa.. 42 år och chef... Tycker att pokern ger mig det där lilla extra av spänning och strategitänkande. Men visst kan det vara lockande för yngre mäniskor att tjäna snabba pengar. Är faktiskt orolig för att många inte upplever glädjen med att tjäna pengar på arbete. Det måste vara väldigt lockande att gå "den snabba vägen". Men tänket i pokern speglar ju ändå det risktagande man behöver i arbetslivet ibland.. Citera