KalleAnka Postad 3 December , 2004 Rapport Postad 3 December , 2004 Här kan man om man tycker att man själv är bäst i världen på allt eller något specifikt, skriva om detta så att alla andra som inte är lika bra kan få läsa om det och låta sig imponeras!! *RP - JH* Citera
devalanteriel Postad 3 December , 2004 Rapport Postad 3 December , 2004 Jag är tillräckligt mycket snyggare än alla andra för att låta bli att skriva i sådana här trådar. Citera
KalleAnka Postad 3 December , 2004 Författare Rapport Postad 3 December , 2004 Jo, såhär... Om man har behov att brilliera, framhäva hur duktig man är, få andra att känna sig dumma för att dom inte alltid förstår allting med en gång etc etc, så kan man skriva här istället för att förstöra bra trådar där det pågår intressanta diskussioner, Naturligvis förutsatt att man inte tilllför tråden/ämnet något som kan ge de som läser/skriver i den mer intressant information om tråden/ämnet. Citera
freni126 Postad 4 December , 2004 Rapport Postad 4 December , 2004 Troligen skriver man bara här när man är full vilket jag nu är - hence detta inlägg! Lite nöjd med mig själv att jag inte spelat nån poker på fyllan... det kan vara så att jag lärt mig av mina tidigare misstag! =) Citera
Henkeman Postad 4 December , 2004 Rapport Postad 4 December , 2004 pfew, blev lite orolig först när jag läste "Jag älskar med mig själv" i rubriken Citera
Trolldeg Postad 4 December , 2004 Rapport Postad 4 December , 2004 pfew, blev lite orolig först när jag läste "Jag älskar med mig själv" i rubriken Haha... läste samma jag också. Trodde folk hade samma intressen som jag först, men så var ju icke fallet. Citera
TANDEMCYKELN Postad 4 December , 2004 Rapport Postad 4 December , 2004 Vänner, En given tråd för min nästa fylla. Jag köpte en liter 96 % sprit i Luxemburg i veckan för €18. På flaskan stod det att man skulle späda ut spriten innan man drack den. Citera
Suppe Postad 4 December , 2004 Rapport Postad 4 December , 2004 Vänner, En given tråd för min nästa fylla. Jag köpte en liter 96 % sprit i Luxemburg i veckan för €18. På flaskan stod det att man skulle späda ut spriten innan man drack den. Läsa manualer/läsa på flaskan, det är väl inget som vi män gör?! Citera
Se7en Postad 11 Mars , 2005 Rapport Postad 11 Mars , 2005 Jag älskar mig själv för jag kan hantera mitt spelande nu. Dvs jag har slutat spela Citera
eurythmech Postad 11 Mars , 2005 Rapport Postad 11 Mars , 2005 Jag hatar mig själv för att jag är ett fån. Eller kanske inte hatar...men satan vad jag skäms Citera
Recommended Posts