Plantinga Postad 29 Maj , 2006 Rapport Postad 29 Maj , 2006 *Lite osäker, på om denna tråd kanske hör hemma under "poker online".* Har precis skickat in ansökningarna om ett ica-mastercard, med fin bonus och inga valutapåslag. Nu undrar jag vart man kan använda sig av detta? Det kommer inte fungera att göra en cash-out till mastercard, då mastercard inte tillåter detta. Men om jag sätter in med mastercard (utan valutapåslag) och sedan tar ut vinsterna till mitt VISA (med valutapåslag) så slipper jag åtminstone valutapåslagen vid insättningen. Vart kommer detta att fungera? Kommer ju onekligen att likna kortbedrägeri, så kan förstå att det kan bli en del strul och att man måste skicka in ID-handlingar och sådant. Citera
Broccoli Postad 29 Maj , 2006 Rapport Postad 29 Maj , 2006 Varför inte ta ut till bankkonto istället. Om du sätter in med Mastercard på B2B (åtminstone de sajter som tillhör 24hNetwork) så kan du ta ut till bankkonto. Citera
Plantinga Postad 29 Maj , 2006 Författare Rapport Postad 29 Maj , 2006 Varför inte ta ut till bankkonto istället. Om du sätter in med Mastercard på B2B (åtminstone de sajter som tillhör 24hNetwork) så kan du ta ut till bankkonto. Där man kan göra detta avgiftsfritt, eller med avgifter som är lägre än det man förlorar genom VISAs valutapåslag, är det givetvis att föredra. Men det är väl endast sverigeorienterade sajter som har den möjligheten? T.ex. Partypoker får man ju isdåna fall använda sig av en bankwire, vilket kostar en del i avgifter. Citera
Mr Zero Postad 29 Maj , 2006 Rapport Postad 29 Maj , 2006 Då kan du ta ut till Neteller och därifrån till bankkonto. Citera
Plantinga Postad 29 Maj , 2006 Författare Rapport Postad 29 Maj , 2006 Då kan du ta ut till Neteller och därifrån till bankkonto. Jo det är klart. Det är mest det att jag letar efter ett komplement till Neteller. Citera
Recommended Posts